Hallo meiden, Ik ben sinds november gestopt met de pil, en sinds januari zijn wij aan het proberen zwanger te raken. Dit zijn mijn cyclussen tot nu toe: 25, 25, 33, 33, 29 Aangezien mijn laatste cyclus 29 dagen was en dit tevens het gemiddelde is van mijn cyclussen, heb ik deze berekening ook gedaan voor deze ronde. Gisteren was dag 29 en ik werd niet ongesteld. Dat betekent dat ik nu dus, volgende de 29-daagse cyclus, één dag overtijd ben. Ik had een negatieve test vanmorgen. Het kan natuurlijk zo zijn dat deze cyclus toch iets langer duurt... alhoewel ik het idee heb mijn ei gevoeld te hebben precies twee weken geleden. Ik heb op dat moment altijd last van buikpijn namelijk. Ik hoop dus dat dit allemaal positief uitpakt en dat ik toch zwanger blijk te zijn. Maar eigenlijk durf ik niet te hopen en gai k er maar vanuit dat het niets is, aangezien ik van de 3 rondes die ik nu heb gehad er 2 écht (schijn)zwanger leek... Dit is de eerste ronde waarbij ik me heel rustig voel, maar ik moet zeggen dat mijn geduld nu ontzettend op de proef wordt gesteld. Dat komt door het volgende: - Ik voel weinig. Normaal gesproken heb ik altijd flinke buikpijn voordat ik ongesteld hoor te worden... Nu heb ik heel af en toe een krampje. Op dit moment kleine steekjes in zij. - Ik heb af en toe steekjes in mijn borsten. - Ik heb héél veel witte afscheiding (lijkt op vruchtbaar slijm, maar mijn ei kan ik met geen mogelijkheid nu hebben) - Ik ben vandaag erg lui/moe. Ik weet dat het afwachten is, maar ik zou het fijn vinden als jullie me deze dagen even helpen door te komen haha! Morgen heb ik ook nog een vrije dag en ik kan mijn aandacht niet echt op andere dingen richten, ook al zou dat wel moeten... Wat denken jullie? Ik snap dat jullie niet in een glazen bol kunnen kijken, maar misschien zijn er zwangeren die iets herkennen of wat dan ook... Ik heb gewoon behoefte aan wat hoop, ook al weet ik donders goed dat ieder lichaam verschilt.. En natuurlijk de vraag: zijn er meer vrouwen hier die eerst negatief hebben getest en toen toch nog een positieve test in handen kregen? Het kan natuurlijk zo zijn dat ik helemaal nog niet overtijd ben, omdat mijn cyclus iets langer duurt. Alvast bedankt voor jullie reactie! Groetjes, BabyNijn PS. Oja, wat ook belangrijk is om even te melden, is dat ik deze ronde helemaal nergens last van heb gehad. Rond eisprong heb ik altijd ongeveer een week last van mijn buik. Nu heb ik hooguit een dagje even wat krampen gehad. Normaal voor NOD heb ik zeker een week van tevoren al kwaaltjes.
Tsjaa het kan natuurlijk altijd dat je te vroeg getest hebt... Ik testte 3/5 negatief en 5/5 positief dus jaa
Gefeliciteerd, Lizzy! Wat goed! Ik weet dat ik een zwangerschap nog niet kan uitsluiten, maar wil niet gaan hopen... Ik hoop elke maand al zo erg.. (logisch). Ik wil ook eens een test met 2 strepen ipv 1, haha. Maar goed, het komt vanzelf! Geniet van je zwangerschap!
Ik wil eigenlijk woensdag pas weer testen haha. Ik heb gisteren én vanmorgen al getest, dus ik kan beter nog even wachten. Hoe graag ik het ook wil. Voor hetzelfde geld word ik morgen ongesteld. Al voelt dat niet zo.... Ik heb echt geen ongikrampen ofzo. Raar he? Normaal altijd last van. Wel gewoon af en toe een krampje, maar anders. Nah ja, ik zal wel weer schijnzwanger zijn. Ik vertrouw mijn lichaam voor geen meter meer! Maar het blijft spannend!
Hahaha, ja, dat is zeker spannend dan! Nou, succes met wachten en laat je even weten wat er uiteindelijk van gekomen is?