Wel eisprong geen tempverhoging?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lotte1986, 20 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Hoop dat ik hier wat meiden kan vinden die dit ook al eens meegemaakt hebben.
    Ik heb pcos en ben inmiddels bezig met clomid. Nu heb ik een aantal follikel metingen gehad en op de laatste bleek dat mijn ei vorige week dinsdag of woensdag gesprongen is, althans dat denkt de gyn. Inmiddels heb ik gisteren n tempverhoging gehad en vanmorgen is hij weer gezakt.

Nu is mijn vraag zijn er meer meiden die wel een eisprong hebben maar geen tempverhoging?

Alvast bedankt:)

2. cbertens

cbertens Actief lid

10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Je hebt veel witte bolletjes, temp je wel steeds op hetzelfde tijdstip?

3. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Niet altijd als mijn zoontje eerder wakker wordt moet ik toch eerst tempen. Maar ga vaak ook eerder naar bed. Dus geloof niet dat het daar aan ligt. Denk eerder dat het eitje nog niet gesprongen was. Of dat mijn temp gewoon echt raar doet.

4. cbertens

cbertens Actief lid

10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Als ik 1 uur eerder temp dan normaal, dan scheelt dat bij mij soms wel 0,3 graden. Vandaar dat ik het vroeg.

Als ik naar jouw kaartje kijk, dan zou ik zeggen dat jouw eisprong op dag 26 is geweest.

5. Lotte1986

Lotte1986 Fanatiek lid

29 aug 2012
    1.140
    0
    0
    Ja zou ik ook zeggen. Heb dit aan de gun voorgelegd. Zei zegt dat ze gaan waarde hecht aan een temperatuur curve. Morgen bloed prikken. Kom ik er iig wel achter of ik überhaupt een eisprong heb gehad.

Deel Deze Pagina