Wel eisprong, geen vruchtbaar slijm

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Brix, 3 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Ik heb een duidelijke stijging van mijn basale temp, FF geeft een eisprong aan op dag 19. Maar ik heb helemaal niks gevoeld en ook geen vruchtbaar slijm gehad (heb zelfs inwendig gechecked). Ben ik daardoor minder vruchtbaar?

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hoi hoi,

Nee hoor. Ik heb ook nooit vruchtbaar slijm. Het zijn indicaties, maar tis niet noodzakelijk. Dus als jouw temp middels stijgingen ed aangeeft dat je een ei hebt gehad, zou ik daar maar lekker vanuit gaan, ookal heb je geen vruchtbaar slijm :)

Gr. Kweb

3. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Maar dat slijm is toch noodzakelijk voor een betere, hoe zeg je dat, begeleiding van de zaadcellen naar boven toe? Oftewel, ze kunnen toch beter door de baarmoedermond heen zwemmen als er vruchtbaar slijm is?

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Volgens mij maakt dat niet zoveel uit. Denk dat er genoeg meiden zijn zonder vruchtbaar slijm die zonder moeite zwanger zijn geworden. Ik heb in elk geval hier al gelezen dat ik niet de enige ben zonder vruchtbaar slijm.

5. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Thanx, Kweb! Mooi om te weten dat we niet de enigen zijn en dat het niet hoeft uit te maken. Word soms wel een beetje onzeker van alle vrouwen hier bij wie de hormonen kennelijk door het lijf gieren. Met pijnlijke borsten, duidelijke eisprongpijn, dradentrekkend slijm, pms, schommelingen in eetpatoon, toegenomen sexdrive precies op de eidag. Ik merk er helemaal niks van, dan krijg je toch een beetje twijfels of het allemaal wel goed zit. Maar dat is dus gelukkig bij meer vrouwen zo.

6. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    kan me voorstellen dat je er een beetje onzeker van word, maar dat neemt vanzelf wel af als je een beetje bekend met geraakt met het forum.

Komt goed hoor :)

Deel Deze Pagina