Hey dames, Ik ben afgelopen weekend een weekendje weg geweest met manlief en in de slaapkamer was het wat kouder dan in onze eigen slaapkamer en ik had die ochtend ineens 36.8 graden de volgende dag (zondag ochtend) werd ik een uur eerder dan normaal wakker door de kou en bij het tempen had ik 36.7 toen trok ik wat aan en ging ik nog 2uurtjes slapen toen ik daarna ging tempen had ik 37.2. Vandaag weer in mijn eigen bedje rond de normale temptijd 37.1. Dus: Zaterdag: 36,8 Zondag: 36.7 (2 uur daarna 37,2) Vandaag: 37,1 Wat moet ik hiervan denken? Kwam het gewoon door de kou? Want nog een eitje kan toch niet
Wij zijn in januari verhuisd naar onze nieuwe woning waar het op de slaapkamer echt een stuk kouder was in de wintertijd. En ik merkte het verschil echt heel goed. Ik kwam absoluut niet meer aan de 37 graden terwijl dat normaal standaard was bij mij tussen ei en nod. Toen het vorige maand wat warmer begon te worden 's nachts zag ik dat ook aan mijn temp terug. Is even wennen geweest, maar het lag daar dus echt aan bij mij.
Ik heb ook wel eens een dip maar slaap toch altijd in mijn eigen bedje Wel een goed idee, eens een weekendje weg haha
Ja een dip heb ik wel vaker in mijn temp, maar hier viel het echt op omdat het de hele cyclus was en meerdere. Hoop dat vanaf nu alles weer normaal verloopt meis
Haha ja maar dit was dan de 2e dip en heb ik nooit eerder gehad 2 dipjes..Ja weekendje weg was heerlijk!