Hallo iedereen, de laatste keer dat ik mijn pil genomen heb was in december. dus nu al een paar maandjes zonder pil en telkens men maandstonden gehad. nu ben ik echter al 19 dagen overtijd. ik heb toen ik 15dagen overtijd was een test gedaan maar die was negatief. ik had de test wel niet 's morgens gedaan. ik ben 8 jaar geleden al eens zwanger geweest en heb dan door omstandigheden moeten kiezen voor een abortus. maar met die vroegere zwangerschap wist ik het meteen dat ik zwanger was! wat was ik ziek! een gevoel van misselijkheid die ik nog nooit eerder gevoeld had. nu voel ik mij dus totaal niet ziek of misselijk en niet moe. het enige wat ik dus heb zijn mijn maandstonden die uitblijven (alhoewel ik kleine krampjes heb zoals dat je hebt als je maandstonden gaan doorbreken), maar ze breken dus niet door. men tepels zijn wel gevoelig sinds een dag of 3, lichte pijn als ze stijf worden en je eraan komt)en heb wat rugpijn(maar volgens mij te wijten aan men werkhouding). aangezien de test negatief was en ik mij niet echt zwanger voel vraag ik mij af of dit normaal is en wat jullie ervan denken. 19 dagen is nu toch wel erg lang overtijd. grtjes
ik zou toch nog maar een test doen voor de zekerheid en als die dan negatief is je huisarts bellen om te vragen of je iets moet doen of afwachten (gewoon telefonisch)
Ik denk dat je cyclus om de een of andere reden helemaal van slag is. Ik zou gewoon even langs je huisarts gaan. Misschien dat hij iets voor schrijft wat je menstruatie kan opwekken. Ik denk helaas (?) dat je niet zwanger bent, dan had je nu wel posi moeten testen.
ik zal donderdag een nieuwe test doen en anders idd de dokter eens raadplegen voor een bloedtest ofzo. kan dat dan dat je cyclus van slag is zo maar? sinds ik gestopt ben met men pil ben ik nog niet eerder overtijd geweest... hmmm toch stiekem hopen op een zwangerschap, dit is zenuwslopend....
hallo dames, ik zit in het zelfde schuitje, ik ben vandaag 12 dagen overtijd. Mijn buik is wel wat opgezet en mijn borsten ook. Vandaag nog getest maar nog steeds negatief. Ben vanmorgen bij de ha geweest en die raad mij aan om nog een wee kte wachten en als het dan nog negatief is moet ik weer bellen voor afspraak. Af en toe weet ik het ook niet meer haha ben ik nou zwanger of blijft mijn zo lang uit!!!
die opgezette buik heb ik ook wel wat. mijn vriendin wijsde me erop dat ik toch een licht buikje heb. zij is al mama dus vroeg ze me om eens men venusheuvel te bekijken. ze zei ja bij jou staat dat toch gespannen en dik, de buik groeit van onderen aan je venusheuvel dat wijst op zwangerschap. want zo had zij bij haarzelf gemerkt dat ze zwanger was. dus weer ff die kriebeltjes en de hoop die opsprankelt!! morgen na het werk vlug een testje halen! super spannend altijd....
Ik duim voor jullie hoor dames. Laat het weten wat de uitslag is. [-o< (ben aan het duimen hoor) [-o<
Hier ook 12 dagen overtijd En heb vrijdag negatief getest!! Ga a.s. vrijdag weer eens testen! en anders bel ik volgende week de ha op
ik denk bijna zeker dat je niet zwanger bent. nadat ik gestopt was met de pil was men cyclus ook regelmatig terwijl ik van nature echt niet ben.een half jaar later kreeg ik ze soms wel soms nie,40 dagen ,50 dagen twee maanden ect... nu opnieuw,heb duphaston genomen en ze kwamen door(na twee maanden cyclus) en u opnieuw anderhave week overtijd... is heel raar
Ik heb nog nooit een pil geslikt...dus daar kan het bij mij niet aan liggen! Maar bij de TS stond dat ze elke keer netjes ongie werd... Ga voor je duimen!!
hallo Ladies, Hier hetzelfde probleem. Al 13 dagen overtijd. In januari gestopt met de pil en daarna steeds regelmatig ongesteld geworden. Steeds rond de 30 dagen. Nu dus niks en zwangerschapstesten ook negatief Wat is dit frustrerend....Ben ik nou zwanger of is mijn cyclus van slag Wacht het nog even af en anders volgende week maar HA bellen wat ik moet doen. Heb wel steeds last van vlagen van misselijkheid en mijn borsten zijn gegroeid naar mijn vriend zijn idee Wie heeft er nog meer last van en wat doen jullie???? Groetjes
hoi ruby, Ik heb daar ook last van dinsdag ben ik naar de huisarts geweest Volgens haar kan het alle kanten op. als ik over een week nog negatief test en geen menstruatie heb moet ik weer bellen.
Hallo, ook ik ben 16 dagen overtijd. Ik zit al op dag 49 van mijn cyclus! Ik ben vorige week bij mijn huisarts langs geweest, omdat ik ook negatieve zwangerschapstesten had. Ze vertelde dat ik waarschijnlijk een menstruatie heb overgeslagen. Vreemd allemaal...ik wacht maar af. Succes allemaal voor diegene die ook in die onzekerheid zitten!
Vandaag met huisarts gebeld. Moet nog 2 weken wachten en als ik dan nog steeds niet ongesteld ben geworden moet ik op spreekuur komen. Weer 2 onzekere weken. Kan er zo slecht tegen. Laat me dan maar gewoon ongesteld worden weet je tenminste waar je aan toe bent.... Groetjes
Bij mij precies zo. Ben een week overtijd, maar de testen geven een heeeeeeeel licht streepje. Ik ben gisteren naar de ha gegaan en ik moest bloedprikken. Hoop morgen de uitslag te hebben. Weet je tenminste waar je aan toe bent. Mss voor sommige ook een idee om een bloedtest te doen.
Hallo dames, heb ook met de huisarts gebeld en moest vandaag een test doen, positief dan niks natuurlijk negatief kan ik morgen een afspraak maken bij de huisarts en dan prikken ze bloed en dan kijken ze naar hormonen. Helaas wordt het het laatste.....maar ja misschien kan ik dan verder, want dit shiet niet op zo
Hoi, ik was 18 dagen overtijd en heb na een aantal negatieve tests toch vandaag 2 positieve tests in mijn handen gehad. Ik kan het nog niet echt geloven joh! Succes voor iedereen! Blijf hoop houden!! [-o<
Ik was in ronde 5 ook ineens 28 dagen overtijd, ben toen ook bij de HA geweest, maar had blijkbaar idd een menstruatie overgeslagen. Was (en ben) niet zwanger, wel heel erg gefrustreerd, vooral door de onzekerheid en het feit dat je het zo graag wilt! Ik kreeg als advies mee dat ik, zolang ik niet ongi werd, gewoon elke 2 weken een test moest doen, omdat je wel een ovulatie kunt hebben, al word je niet ongi. Ben halverwege die ronde begonnen met tempen, en had dus blijkbaar m'n ei op dag 54.. Daarna 2 cycli gehad van 30 dagen (ei dag 19 en 17) en zit nu al weer op dag 32 zonder een ei te hebben gespot. Altijd leuk, die onzekerheid en het feit dat je lichaam geintjes uithaalt
Ik ben ook in december 08 gestopt met de pil en daarna gewoon om de 28 dagen ongesteld geworden, Maar daarna was ik de laatste x 19 maart ongesteld geworden en daarna pas op 7 mei! dus dat heeft oook 50 dagen geduurd, waarschijnlijk komt het door het ontpillen.. ik had ook telkens negatief getest en uiteindelijk gewooon ongie geworden..
Hallo dames, ik ben dus naar de gynaecoloog geweest en ze hebben een echo genomen om eens binnen in te kijken. was dus al een hele tijd overtijd en tijdens betrekkingen en erna enorm veel buikpijn. ze hebben nu gezien dat ik op een van men eierstokken met een bloedcyste zit en dat er bloed in mijn buik zit. daarom deed alles pijn. ze hebben bloed genomen om te kijken of ik geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap had maar die is negatief. volgens de gynaecoloog heb ik men eisprong gehad en zal ik binnen de 2 weken men maandstonden krijgen en zal de cyste uit zichzelf meekomen. dus moesten er nog mensen zijn zoals ik, ga dan best even naar de dokter! groetjes