Wij hebben zeg maar zondag avond geklust! En sinds gisteren heb ik al wat last van mijn buik (net of ik ongesteld ben) en vandaag ben ik eigenlijk ook de hele dag wel misselijk geweest! Kan dit en hebben meer mensen hier last van? Zijn de zaadjes lekker actief naar mijn eicel aan het zwemmen ? Ik hoop het maar! X Esther
Misschien voel je je eisprong? Dan kun je ook wat last van je buik hebben. Je zit nu op dag 14, gisteren op 13 dus dat zou goed kunnen.
Nou mij wel vrijdag posi ovulatie test heb nu overal last van bah ben zo misselijk als wat, nog net niet spugen maar kokhalzen niet te zuinig krijg geen eten weg want alles stinkt zelfs bij het roken ga ik over mn nek terwijl ik een regelmatige roker ben heb steeds steken en ongi krampen in mn buik ben sjaggie niet normaal heb t ijs koud en steeds tintelende handen ben zo moe als wat heb maar 3 uur gewerkt vandaag en was om 3 uur tot 5 uur in slaap gevallen.. moet ik even doorgaan of is het genoeg ? hihi
kan ook een griepje zijn en ik heb vaak na ei ook allerlei klachten valt weinig over te zeggen ... En jij bent overgens al 5 dagen verder zei heeft het over gisteren vandaag
ja oke dat is waar na mn ei (die ik niet voel overigens) heb ik nergens last van gehad vanaf gister eigenlijk is het pet maargoed meis klus lekker door en over 14 dagen weet je meer hihi
Hee Esther, herkenbaar hoor! Wij hebben toevallig ook zondag geklust, ik zou gisteren mijn eisprong hebben gehad volgens mijn banner, heb dezelfde klachten! Ook last van mijn buik, vlaagjes van misselijkheid etc.. Maar ik denk inderdaad dat het dus de eisprong is die we voelen, dus het zegt nog niets volgens mij... Overigens denk ik ook dat je lichaam je goed voor de gek kan houden, misschien is dat het zelfs wel.. we willen het ook zo graag he?!?!?! Maar ik ga wel voor je hopen hoor! Liefs!
Als je nou zeker wist dat je zwanger was.. maar dat weet jij ook niet, dus of dit dan met bevruchting te maken heeft
Hoi allemaal, Fijn dat jullie allemaal zo snel reageren. Lijkt me ook niet echt dat het kan,maar misschien is het inderdaad mijn eisprong wel. Normaal gesproken heb ik er nooit last van! Dan krijg ik alleen als ik ongi moet worden lst van mijn buik enzo! Nou we zullen afwachten. X Esther