Zoals de titel al aangeeft, merkte jullie direct resultaat? Overdag gaat het prima en huilt hij niet meer na de fles, laat soms wat staan en dat heeft ie nog nooit gedaan Maar in de nacht wordt zoon nog steeds wakker, we zijn langzaam overgestapt door te mengen maar miss heeft hij toch last van krampen?Of valt het te zwaar op zijn maagje? Hij krijgt nu al het maximale 5 keer 200cc en vannacht moest ik 5 keer het speentje terugstoppen en even troosten. Om half zes voeding gegeven waarvan hij 50 cc liet staan. Andere dingen die we geprobeerd/gedaan hebben: - in het begin ben ik teruggegaan naar 6 keer 150cc, dit was geen succes, hij kwam steeds eerder en huilde veel. - hij heeft een kleinere speen en doet er 20/25 min over Zoon is 3 maanden en met bijvoeding wil ik echt graag wachten tot 6 maanden.
Ja, het duurt even voor het effect heeft. Bij mijn zoontje duurde het ongeveer 2 tot 3 weken voor er echt verschil merkbaar was. Het wakker worden kan ook een andere oorzaak hebben. Maar hoe laat krijgt hij zijn laatste fles? Misschien dat hij 's nachts toch een klein beetje honger heeft. Als je een klein flesje geeft? 120/5? Dat zou genoeg kunnen zijn.
Geef je volledig of meng je met srltandaard of comfort? Als je ineens volledig bent gaan geven denk ik dat het krampjes zijn. Wij hebben steeds bij een fles meer 1 scgep toegevoegd. Savonds 2 scheppen extra en 3 comfort. Na 2 dagen merkten we duiselijk verschil, int begin daarvan al wat krampjes. Hier geven we 6x150+5, gaat schoon op. Laatste fles 23.00 en dan tussen 5 en 6. Soms geef ik smorgens ( dus rond 9 uur) 120+4 waarvan 1 Extra om een beetje farsoenlijk in een schema te blijven rond 12 dan weer 150+5 waarvan 1 extra. En oja de eerste voeding van 5 u doe ik zonder extra, wil niet dat hi oo dat tijdstip er aan went... Succes!
Ik heb langzaam gemegd en de laatste fles is tussen 22.00 en 23.00 uur. HIj zit nu op 5 extra en 1 standaard en wil dit graag zo houden. Maar ahum, heb hem vannacht de mouwen aan de slaapzak gedaan en hij heeft pas om 05.20 een speentje gekregen en moest hem om kwart voor 7 wakker maken...