Ik heb op Marktplaats een tweedehands phil en teds gekocht. Nu heb ik er geen babynestje bij. Ik zit te twijfelen. Zal ik er een extra matrasje in doen en dan met een dekentje. Kindje mutsje op en jasje aan ligt in principe uit de wind. Of is het de moeite waard om een babynestje aan te schaffen?
wij hebben wel een nestje gekocht, die zijn ook wat hoger en houd meer wind tegen. we hebben eerst ook geprobeerd met een matrasje, maar die paste ook niet goed. daarnaast was Fenne een baby die niet tegen veel ruimte kon (hebben ook ingebakerd) en dit was wat knusser. Fenne heeft er uiteindelijk toch 5 maanden ingelegen, dus vind het wel de moeite waard geweest.
Wij hebben ook een babynestje erbij en Fenna ligt daar nu wel lekker in te slapen al wordt het wel wat krap.. Ze is ruim 2 mnd. Ik hoop dat ze er tot 4 mnd in kan liggen (ze is trouwens wel lang, hoor..) Ik zou toch een babynestje kopen, al is het maar voor een paar maanden. Daar liggen ze toch het lekkerst in.. Anders ook op mp, kopen?? Zo duur zal het dan niet zijn...