Hallo, ik heb een beetje inspiratie nodig . Binnenkort neem ik afscheid van mijn collega's. En wil ze een leuk klein "cadeautje" geven, maar ik weet niet zo goed wat . Het gaat om 20 collega's en moet de kosten een beetje beperkt houden. Hebben jullie leuke, originele en of creatieve ideetjes voor me? Thanx alvast!
Een klein kaartje met een persoonlijke tekst (dus voor iedereen een eigen tekst). deze op ieder zijn/haar werkplek neerleggen.
toen een collega van mijn oude werk bij ons wegging, kregen wij allemaal een beker met je naam erop of iets waarvan je houd (ik kreeg een poezenbeker) en daarin zaten waxinelichtjes. daarbij zat een mooie theelichthouder. allemaal ingepepakt in dat doorzichtige folie was erg leuk.
Bij Xenos kleine fotolijstjes kopen ( zijn ook ook magneetjes zijn 2,99 voor 9 stuks) en daar leuke plaatjes of foto's in doen ( van jezelf of van hun) In een folie verpakken met een lekkere bonbon. Het lijstje kunnen ze dan gewoon leuk neerzetten op hun werk.
Thanx meiden! Jullie helpen me aardig opweg, hier kan ik wel wat mee . Van deze ideeen krijg ik er dan weer nog meer, dus komt goed!
Hoorde pas van iemand die had iedereen een pakje papieren zakdoekjes gegeven en wat chocolaatjes. Vond ik wel grappig