DRINGEND! Welke inbakerzak/doek???

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door MamaEsther, 17 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Onze zoon (morgen 4 weken) is een enorm onrustige en lichte slaper, daarom bakeren wij hem in. Nu hebben we alleen het probleem dat meneertje bijzonder sterk is en hij wurmt zich dus twee keer per nacht uit zijn inbakerdekentje.. (Miracle Blanket van Bonfit) Ik wil graag andere inbakerzakjes/doeken bestellen, maar met zo'n onbenullig sterk kind hoor ik graag eerst even wat ervaringen; welke zak/doek kan ik nou het best aanschaffen met een sterk kind?! Alvast bedankt!

2. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik ben zelf erg tevreden over de Puckababy. Milan was ook erg sterk, maar dit is een zak met een ritssluiting (soort slaapzak, maar dan met de armen er bij in), dus die kreeg hij echt niet los. Ik moet er wel bijzeggen dat ze in die zak nog wel wat bewegingsvrijheid hebben, ik weet niet of dat bij jullie de bedoeling is...?

3. MamaEsther

MamaEsther Fanatiek lid

24 okt 2006
    1.535
    0
    0
    Pompbediende/Shopmedewerkster
    Laag Soeren
    Het is inderdaad niet de bedoeling dat hij erg veel bewegingsvrijheid overhoudt, daar is hij echt te onrustig voor en hij slaapt echt superlicht.. Maar bedankt voor je berichtje!

Na een dagje googlen en info zoeken heb ik zojuist de Snug 'n Tug besteld, die lijkt (volgens de beschikbare info althans) het beste aan te sluiten op onze eisen..

(Enne, ik had dus meteen een excuus om een andere draagdoek bij te bestellen hahahaha! :) Oh wat erg nou :p )

Deel Deze Pagina