Van de eerste IVF geen cryo's gehad. Toen ICSI TP van 2, en daar is Beer uit gekomen. Toen hadden we nog 1 rietje van 2, en 2 losse emmy's over. Nu zijn we in de laatste cryo ronde beland..
Bij onze ICSI behandeling zijn er 17 goede bruikbare eicellen gevonden, 16 daarvan waren bevrucht, 1 verse terugplaatsing en nog 9 cryo's in de vriezer. Dit in het VU in Amsterdam. Verse tp was mislukt 1e cryo zwanger maar bleek te gaan om een bbz. 2e cryo zwanger maak vmk 3e cryo mislukt 4e cryo zwanger, mijn zoontje wordt bijna 1. Alle 4 de cryo's waren goed ontdooit, dus er is tot nu toe nog niets verloren gegaan. De eerst 3 cryo's waren blastocystes en de 4e was een geëxpandeerde blastocyste. We gaan aankomende cyclus weer de molen in en hebben nog 5 cryo's verdeeld over 4 rietjes.
Onze scores zijn helaas niet zo goed: Icsi1, 6 eicellen geen bevruchtingen Icsi2, 7 eicellen, 2 4 cellige, 1 tp , geen cryo Icsi3, 8 eicellen, 2 4 cellige, 2 tp, geen cryo, miskraam En nog blijven ze volhouden dat de kwaliteit van mijn eicellen prima is De conclusie na 3 icsi luidt; geen match tussen zaad en eicellen Wij lopen trouwens in breda i.c.m. Emc
Dusseldorf: 9 eicellen, 5 embryo's. 2 zijn er terug geplaatst ---> 1 beebje, mijn zoontje . De overige 3 zijn alle drie eskimootjes.
Ik ben zelf zwanger momenteel van een Cryo.. ik had 18 embryo's 14 ervan konden worden ingevroren.. ben meteen van de eerste cryo tp zwanger geworden.
Hier ook meteen door naar icsi. Icsi1: 1 verse tp, en nog 4 cryo's Nu volop zwanger van de 1ste cryo! Geen angst voor ivf (icsi) ! Was allemaal best draaglijk! Had zelf geen lichamelijke of psychische klachten door de hormonen! (Menopur) En zoals je ziet kan het ook best snel gaan! Artsen zijn nou eenmaal onempathische wezens, zéker als ze onder hoge werkdruk staan. Ik zou het niet persoonlijk opvatten meid. Als je gyn je zwanger maakt, zal je hem nog om de hals vliegen! Succes!
Poging één emc dramatisch geen tp überhaupt Poging twee in Gent van de zes bevruchtingen, 1 verse tp en twee cryo's die ingevroren zijn als blasto op dag vijf. Van de verse Emmy met hormonen niet zwanger en de eerste cryo, zonder gebruik hormonen dis in eigen cyclus, zie onderschrift bij mij overigens dacht ik echt dat ik negatief zou testen...