wel/geen easybase of easyfix aanschaffen(Maxi cosi)

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Lynn77, 31 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wel/niet een easybase/fix voor de maxi cosi?

1. wel, en super handig

2. niet, met gordels gaat prima

3. eerst niet, later toch en ben blij dat ik hem alsnog heb

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik heb een van tweeen, de gene die je niet vast zet aan de auto zelf maar met de gordel.
    Ik heb hem alleen uit kunnen proberen met een lege cosi maar als ik het gebuk en gehannes zie van andere die gewoon de gordel gebruiken ben ik zo blij dat ik hem heb.
    Kwestie van "klik" vast en "klik" los zonder dat ik veel hoef te bukken en te doen.

Ach weet je, ik denk dat het maar net is wat je bent gewent.

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Wij hebben ook een easybase en ik vind het een van de beste aankopen ooit! We hebben hem nu uitgeleend aan het 2e stel na ons met een kindje maar als wij een 2e krijgen dan komt ie meteen weer terug want ik zou niet meer zonder 'kunnen'

3. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    hier ook een easyfix in de auto. De oudste heb ik altijd met de gordel vastgezet maar nu vind ik het een verademing met de easyfix. Gaat zo makkelijk erin en eruit nu. Heerlijk , ik vind het een aanrader

4. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Bedankt voor uw mail,

Maxi-Cosi zal pas vanaf morgen op de website informatie versterken over de nieuwe producten. Wanneer de auto geen Isofix heeft, kun je maar beperkt gebruik maken van het nieuwe systeem.
    Op dit moment bied Maxi-Cosi de Easybase die met gordel bevestigd kan worden in combinatie met de CabrioFix. Deze combinatie blijft met gordel het beste alternatief wanneer er geen isofix in de auto zit. Met gordelbevstiging zal het onderstel in de auto alleen beschikbaar zijn voor het baby autozitje. Dit blijft ook het geval met de nieuwe producten.

dat was antwoord op mijn e-mail.

ik zie dus nog wel of ik een easybase ga aanschaffen.. vind het jammer dat er geen vervolgstoel op kan, ook niet op dat nieuwe systeem van hun.

5. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hier geen easyfix/base, nog geen seconde gemist.

6. mirjam 28

mirjam 28 Actief lid

12 okt 2008
    181
    0
    0
    Wij hebben er ook een gekocht. De reden wij moeten grote afstanden afleggen naar ouders en familie en de maxi cosi staat toch een stuk stabieler als dat je hem zo in de gordel zet en dat geworstel in de auto om de gordel er om heen te doen. En dan heb ik het er nog niet over als je weinig parkeer ruimte hebt en het portier slecht open kan. In sommige landen wordt het zelfs verplicht bij een auto die beschikt over iso fix

7. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
  8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ja, maar ik de maxicosi cabriofix... en ga geen andere maxicosi aanschaffen :)
    het ging me erom dat dus nu een nieuwe easybase komt... en dat men eerst aan foon zei dat daar ook een autostoel op kon, maar dat kan dus blijkbaar niet.

en ik heb die isofix dingen niet in mijn auto.. die is helaas te oud voor al die nieuwe snufjes, dus ik kan dat systeem zowieso niet gebruiken

9. Zanoni

Zanoni Fanatiek lid

26 jun 2006
    2.646
    1
    36
    Administratief medewerkster
    Nijmegen
    dat hadden wij in het begin ook, maar toen bleek hij niet goed gemonteerd te zitten met de gordels. Ik zou echt de gebruiksaanwijzing nogmaals doorlezen!

10. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    sinds wanneer bestaat dit dan? Want ik heb dus ook een cabriofix, maar die kan dus niet op dat nieuwe systeem...das mooi balen!
    Overigens vind ik de maxi cosi pebbles dan wel duur hoor, ruim 60 euro meer als de duurste cabrio fix!

11. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    #51 consider, 3 aug 2009
    Laatst bewerkt: 3 aug 2009
    @Lynn77, dit is een nieuw product.
    Volgens mij past de cabriofix inderdaad niet op dit systeem.
    En dan is de maxicosi pebbel ook nog erg duur,219 euro! Het familie fix systeem is ook even 159 euro, en de autostoel is dan ook nog eens 220 euro!
    Dus dat is samen 598 euro!
    Voor maxicosi pebble zijn wel erg mooie voetenzakken verkrijgbaar, en zelfs dekentjes.

12. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ja dat is een hoop geld!

13. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Hier wilden we er wel altijd 1, uiteindelijk neit gedaan. En moet zeggen dat het ook heel makkelijk ging met de gordel. Dus heb het nooit gemist.

Deel Deze Pagina