Hallo, ik heb een lang verhaal hopelijk kunnen jullie mij helpen Ik moest van de huisarts stoppen met de pil in mei vorig jaar omdat ik te onregelmatig ongesteld was de ene x na 7 weken daarna weer netjes op tijd ik werd er gek van . Nu ben ik voor het laatst 3 maart ongesteld geweest 5 dagen en daarna niet meer ik heb al zo vaak een test gedaan dan ik veel ste bang ben dat ik weer word teleurgesteld daarom doe ik geen test. Ik zou ook niet eens weten wnr ik kan testen met mijn cylus. Nu heb ik last van een paar dingen en vroeg me af of ik zwanger kan zijn ( wat niet erg is want dat willen we nu ook )had vorige week 2 kleine bruine draadjes in mijn onderbroek. -Licht misselijk gevoel -beetje zeurend gevoel in onderbuik -keelpijn - droge keel -Veel afscheiding soms klein beetje geel -heel licht opgezet aan de buitenkant van de onderbuik is ook gevoelig.(bij iemand bekent?) -soms hoofdpijn - kleine beetjes plassen maar het gevoel dat je blaas mega vol zit Maar ik heb totaal géén gevoelige borsten. Wat kan ik doen? en kan ik zwanger zijn? Vanaf wanneer kan je, je moe voelen? Ben bang dat ik niet zwanger kan worden omdat ik al een jaar bezig ben
hey meid, Hmm wat vervelend zeg.. maar ik moet eerlijk zeggen dat je symptomen wel op die van een zwangerschap lijken! Ik zou anders gewoon nog even een afspraakje maken met je huisarts.. én gewoon testen blijven doen! Bij mij gaf hij ook eerst negatief aan,en een week later had ik gewoon een dikke positieve test ..
Het is heel herkenbaar, maar als je het niet vertrouwd zou ik inderdaad ook even naar de HA gaan. Liefs, Duveldraakje
Oke bedankt voor jullie reactie ik wacht nog deze week af of ik misschien ongesteld word. En dan doe ik een test hopelijk word ik niet weer teleurgesteld.. En anders maak ik idd even een afspraak