zwanger van tweeling door niet ontpillen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nelizz, 27 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    Ik ben nieuwsgierig.. en een beetje zenuwachtig ;)

Ik voel me veel misselijker dan bij mijn vorige zwangerschap dus zit mijn man een beetje te pesten dat het er misschien wel twee zijn.. Ik ben tenslotte in de 1e ronde zonder ontpillen zwanger geworden. De kan is groter zeggen ze.. maar hoeveel groter?

Hoeveel dames hier zijn zwanger van een tweeling, waarschijnlijk omdat ze meteen na het stoppen met de pil zwanger zijn geworden?

Ik wacht vol spanning af wat ik over een paar weken op de echo te zien krijg.

2. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    Oops, deze had onder zwangerschap gemoeten!
    Kan dit alsnog, beheerders?

3. Koali

Koali Fanatiek lid

1 okt 2012
    1.845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dit is helemaal nieuw voor me.. is dan echt de kans groter? Weer wat geleerd :)

4. meiske28

meiske28 Actief lid

22 okt 2011
    247
    0
    0
    dat heb ik ook gelezen dat de kans groter is, omdat je lijf nog moet wennen zijn eigen cyclus op te pakken. Hij kan een beetje in de war zijn waardoor hij twee eitjes tegelijk loslaat en daardoor meer kans op een tweeling.

5. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Bullshit. Bakerpraatje.

6. Nelizz

Nelizz Actief lid

7 feb 2009
    325
    0
    0
    Ik heb het gelezen in het boek 'zwanger worden' van Mariël Croon en ook wel op internet gelezen. Maar denk zelf dat die kans heeeel klein is.

Ik vroeg me af of iemand wist hoe groot/klein die kans is.

7. sankyra

sankyra Actief lid

5 mei 2011
    377
    1
    18
    Vrouw
    Pesaja
    HeescH
    Licht denk niet aan de pil maar aan je lichaam hoeveel hormonen je zelf hebt etc ... als je dubbele eisprong hebt ja dan heb je kans op tweelingens .. etc .... maar ook als er tweelingen in je familie voor komen enzo ..

denk niet dat het wat met ontpillen te maken heeft hoor ;) ... pil is gewoon iets wat stimuleerd etc ...

8. emmaa

emmaa Actief lid

19 okt 2011
    271
    0
    0
    NULL
    noord brabant
    Ontpillen is een fabel. Blijkt achterhaald te zijn.

Deel Deze Pagina