Mijn 2,5jr oude zoon gilt het uit van de pijn aan zijn "poep" Het is een beetje rood verder niks te zien. Vanmiddag had hij nog gepoept en daarna is het begonnen. Ik wilde het eerst even aankijken maar hij kan gewoon niet slapen van de pijn. Misschien toch verstopt ondanks dat hij nog gepoept heeft vandaag? Zouden jullie bellen of andere tips?
Als hij het uitgilt van de pijn zou ik wel bellen. Heb je al een paracetamol gegeven? Je kan altijd bellen he, ze kunnen je ook tips aan de telefoon geven als ze vinden dat het moet wachten tot morgen. het is een klein kindje, gewoon bellen
Ja paracetamol heb ik gegeven (perdolan via de mond) en vaseline gesmeerd maar mag er niet exht aankomen. Nu weer momentje rustig maar steeds komt de pijn terug pfft.
Ik zou bellen anders heb je kans op een hele lange nacht. Ze moeten je maar laten komen, het is een huppelke van 2,5 jaar he
Heb je echt goed gekeken? Hier hebben ze wormpjes gehad en toen leek het ook of ze pijn hadden en ze konden echt niet slapen.
Bedankt meiden, hoe typisch ook zijn we nadat ik jullie om advies vroeg allemaal in slaap gevallen. Hij is nog wel een paar keer wakker geweest maar niet met huilen enzo. Nu voed ik de jongste en slaapt hij lekker bij papa. Wormpjes moet je zien toch he? We hebben zijn luier van vanmiddag bekeken en niks gezien?
Wormpjes zitten bij het poepgaatje en niet in de luier. Geen vaseline smeren, dit ademt niet, beter sudo of bepathan.
Er is nu niks meer aan de hand. Kan geen wormpjes ontdekken. Nu twijfel ik bellen of niet.. Hij is gewoon vrolijk als altijd
Klink als worpjes idd heeft mijn zoon ook gehad vroeger, heb hem toen madicure gegeven hebben ze bij de drogist.
Wormpjes komen over het algemeen 's avonds naar "buiten". De pijn die hij had wat dan ook waarschijnlijk jeuk. Mijn dochter had dit ook altijd zo. Je kunt naar mijn idee 2 dingen doen. 1 een kuurtje halen (kan nooit kwaad) of 2 (en nu komt de gekste tip ooit) Een stuk plakband op zijn anus plakken, hem 15 minuten neerleggen en daarna het plakband verwijderen. Als hij dan wormpjes heeft zie je dit omdat ze dan aan het plakband zitten. O en deze tip mag gelijk in dat topic van raarste tips ooit. Maar het werkt wel haha. P.s. ik zou voor de kuur gaan