Ik zit pas op 4 dpo (had een knal positieve ovulatietest en ook temperatuur gemeten) en het lijkt alsof ik al een licht positieve test in handen heb. Ik heb nu meerdere testen gedaan en op verschillende momenten van de dag. Soms is het negatief maar soms ook een lichtstreepje (volgens meerdere testen, wel zelfde merk) lijkt het. Wat denken jullie?
Ja maar ik ga er vanuit dat ze vals positief zijn. Je bent vandaag 3 dpo (hooguit 4 idd) en dan kan je echt nog niet positief testen. Een innesteling vindt plaats tussen 5 en 11 dpo en dan duurt het nog 2 dagen voordat hcg meetbaar is in urine. In jouw geval zou de innesteling dan op 1 dpo moeten zijn geweest en dat is onmogelijk.
Dit merk staat ook wel bekend dat ze vals positieve uitslagen kunnen geven.. voor een evt volgende ronde zou ik andere testen kiezen
Op 3/4DPO kun je nog niet positief testen, hoe komt het dat je zo vroeg test? Zie ik verder goed dat dit Telano dipsticks zijn?
Omdat ik allerlei kwalen heb, die ik anders niet heb. En ik had nog een zooi testen liggen, dus toch even eentje gedaan en toen dus een heel licht streepje. Vervolgens een aantal andere testen erbij gepakt en ook op andere momenten gemeten. Soms licht streepje en soms niks. Het betreffen Telano testen ja.
Telano is niet geweldig helaas, en dat blijkt nu jammer genoeg wel weer aangezien je op 3/4DPO echt onmogelijk een positieve test kunt hebben. Heb je ooit gehoord van progesteron? Dit maak je kort na eisprong aan wat klachten kan veroorzaken die lijken op eventuele zwangerschapsklachten.
Ik ben op de hoogte van het hele innestelingsverhaal en hormoonspiegels tijdens een cyclus en wat dit allemaal doet. Ik houd ook al jaren mijn cyclus bij en ben goed op de hoogte van alles wat er gebeurt in mijn lichaam en weet ook dat dit kan verschillen per cyclus. Heb tijdens vorige rondes ook vaak (te) vroeg getest, altijd met Telano, maar was altijd negatief en dat klopte ook want niet zwanger. Maar nu dus met meerdere testen een klein lijntje wat mij net zo verbaast als jullie. En ik weet ook 'dat het niet kan', maar toch staat dat lijntje er op meerdere testen. Ik ga het de komende dagen in de gaten houden. Waarschijnlijk vals positief inderdaad, maar toch wel benieuwd of dit zo blijft.
Over 2-3 dagen opnieuw testen. Als er HcG in zit is het over 2-3 dagen echt duidelijk zichtbaar. En dan weet je genoeg.
Als je achteraf toch zwanger blijkt (wat ik voor je hoop) dan nog zijn de testen vandaag echt vals! Het is echt absoluut niet mogelijk om op 3-4 dpo al positief te testen. De klachten die je hebt komen 100% zeker van progesteron.
Hier ook negatieve ervaring met Telano testen; al 2 rondes een vals positief streepje gehad. Wel echt heel tuur, maar stond er wel. Ik gebruik nu Sensitest. Hoop voor je dat je over 2 dagen een duidelijkere positieve test hebt! ♡