Of je joolz goed verkopen en een bugaboo donkey kopen, die is echt ideaal met 2 kindjes dicht op elkaar
Ik vind de bugaboo te laag. En 2 naast elkaar wil ik niet, past niet door mijn voordeur (en ik heb geen achterom).
Ik ben nog geen deur tegengekomen waar ik met de donkey niet doorheen kan. Ik kom zelfs de kruidvat door
Wij hebben ook de joolz geo 2 duo/twin. Echt n aanrader. Wij hebben ook 16 maanden tussen de jongste 2 kinderen. Had eerst een draagdoek geprobeerd. Dat werkte niet want dan kon ik steeds achter mijn oudste van toen 3,5 aan rennen. Eerst had ik nl een joolz day. Met meerijdplankje. Maar mijn 2e liep nog niet (pas met bijna 19 maanden is ze gaan lopen.) En ze stond ook niet stabiel. En met een heel jong kind is een plankje echt een nadeel sta je bijv effe stil in n winkel dan zijn ze zo verdwenen Ik heb de wagen nu ruim een jaar en nog steeds volop in gebruik.. De kinderen die erin zitten zijn nu 2,9 jaar en 17 maanden. Nu de jongste het ook leuk vind om bovenin te zitten wisselen we het af. Om de beurt bovenin. En die van 2 jaar en 9 maanden loopt ook af en toe mee naast de wagen. En dan heb ik mn oudste ook nog van 4 jr en 9 maanden. En die loopt ook gewoon. De jongste van 17 maanden begint soms wel te protesteren als hij in de wagen moet. Hij kon al lopen voordat hij 1 was. Maar als ze allemaal lopen heb ik geen rust meer, dan zijn ze zo weg.. Dus ik gebruik de wagen voorlopig nog wel als duo.
Ieder kind is natuurlijk anders maar mijn oudste van bijna 2.5 zit nog steeds bijna altijd in de wagen! Houdt niet van lopen en bovendien schiet het ook niet op. Hier een donkey + plankje (enkele keren pas gebruikt). Dus mijn advies: zéker uitbreidingsset aanschaffen!!
Onze oudste was 16 maanden toen haar broertje geboren werd, de duowagen was echt een lifesaver. Ik zou dus zéker je kinderwagen uitbreiden. Het was zo relaxed om de dreumes gewoon in de wagen te kunnen zetten zonder het hele gedoe van geen zin hebben om te lopen/op het plankje te staan/weglopen/etc. Dat maakte het ook heel relaxed om met 2 kinderen de stad in te gaan, naar de markt, winkelen etc. Of gewoon een flink stuk te gaan wandelen. Ik heb zó vaak 2 slapende kinderen in de wagen gehad. Ook heel fijn dat als de baby lekker in de wagen sliep, ik met de oudste een speeltuintje in kon zonder dat er een baby in de draagzak aan me geplakt zat. Ik heb de eerste echt veel ind raagdoek & zak gehad, maar bij de tweede was dat toch een stukje onhandiger. Een dreumes moet je ook gewoon vaak helpen en tillen en dat was allemaal net iets relaxter zonder baby in de draagdoek/zak.
Inderdaad, ik had ook een '2 naast elkaar' wagen en 0 problemen mee. Zelfs de buitenste ring van de kruidvat lukt De wagen die ik had past gewoon door iedere standaard deuropening. Ik kon 'm dus ook gewoon ons standaard schuurtje inrijden zonder gedoe