ryan drinkt zomaar de laatste 2 dagen zn flessen niet meer helemaal leeg en treuzelt vreselijk met d efles zit te lachen etc. hij is niet ziek ofzoiets. met als gevolg dat hij smorgens al om 530 komt ipv de normale 7uur omdat meneertje 40/60 laat staan herkent iemand dit? is het normaal? iemand tips?
Ik herken het helemaal! Sophie doet dat ook sinds een paar weken,het maakte me erg onzeker,maar ik heb het cb gebeld,en hun zeiden dat het normaal is rond deze leeftijd...nou dan neem ik dan maar aan... Sophie laat over de gehele dag opgeteld wel een fles staan,ik heb het idee dat er bijna een fles af kan,ik moet de 18 de weer naar het cb en dan ga ik het er even goed over hebben. Maar als ze maar goede plas en peo luiers hebben en ze lachen en zijn tevreden dan zal het allemaal wel goed zijn.Vol is vol denk ik dan nu maar. Eerst was ze altijd erg hongerig en de fles was altijd zo op,maar in de baarmoeder kennen ze geen honger,daar krijgen ze constant voeding,en daarom zijn ze in het begin zo hongerig en later word dat minder zeggen ze van het cb... Succes Groetjes,
Hier ook precies hetzelfde,de ene dag gaat er bijna 800 in en de andere dag maar 665. Zal de leeftijd wel zijn,zie dat ze een beetje even oud zijn
zelf eet je de enen dag ook meer dan de andere. als plasluiers er nog steeds goed zijn.. maak je geen zorgen.
Hehe, da's even fijn te lezen! Hier namelijk hetzelfde met de fles de laatste dagen Huilen, spelen, met de speen, rondkijken, 'zelf doen' vooral dit is vervelend.....duwt ze de fles eruit en pakt m dan vast en gaat trekken naar haar mondje. (stiekem natuurlijk wel trots daarop ) Het is hier trouwens vaak met de middagfles en de laatste fles. Nooit een probleem bij de eerste fles....
Jeetje wat ben ik blij dit te lezen... Hier ook hetzelfde probleem Jasmijn drinkt ook slecht en zie dat ze bijna net zo oud is als jullie kindjes! Ook slaapt ze ontzettend veel de laatste dagen hebben jullie dat ook. Ik was al aan het twijfelen dat ze niet ziek was ofzo maar haar temp is goed en als ze wakker is dan is ze ook gezellig...
Nou sinds gisteren slaapt ze weer wat meer. Nu zo´n 2 uurtjes tussen de voedingen slaapt ze. Net wel even wakker, gezellig erbij terwijl ik bezig was en toen was ze weer moe en ligt weer op bed
noa drinkt hem ook niet altijd leeg. de eerste 2 flesjes geef ik 120ml en de andere flesjes geef ik 150ml. bij het cb zeiden vol is vol als ze in ieder geval maar wat drinken.
ryan krijgt 5 keer 180/6 smorgens gaat iwe schoon op maar smiddags weer niet laat ie weer 80 staan en dat me t warme weer
Jasmijn laat ook vaak s'middags veel van de fles staan maar vandaag was het de 1e fles 70 cc de 2e 40 cc 3e helemaal op! 4e 20 cc. Jasmijn krijgt 5x 180 cc. De afgelopen dagen slaapt ze echt zoveel en ze blijft gapen als ze wakker is. Hiervoor sliep ze overdag ook we maar was ze zeker 1 keer tussen de voedingen door gewoon gezellig wakker maar nu niet. Maar als ze dan slaapt dan slaapt ze niet lekker een paar uurtjes maar wordt steeds na een uur wakker. Ik ga er dan altijd even heen maar laat haar in bed liggen en troost haar en ga dan weer weg en dan valt ze ook wel weer in slaap. S'nachts is echter geen probleem want ze gaat iedere dag rond een uurtje of 9 in bad en daarna krijgt ze laatste fles en slaapt ze tot een uurtje of 7/8.
Hey Ivana, Even een klein vraagje...Sophie krijgt ook 5x180,maar ik kom op 23.00 s'avonds uit met de laatste fles,laat jij er geen 4 uur tussen zitten? Groetjes,
Nee dat houdt ze namelijk niet altijd uit. Ik voed een beetje op verzoek want de ene keer houdt ze het makkelijk 4 uur uit maar de andere keer mar net 3 uurtjes is geen pijl op te trekken heb al eens geprobeerd het een beetje te plannen maar dat werkte helemaal averechts toen dronk ze nog slechter en kwam ik vaak weer op 6 flessen omdat ze te weinig dronk en dan weer honger had. Maar mijn schema is ongeveer als volgt. 1e 7/8 uur 2e 11/12 uur 3e 14/15 uur 4e 17/18 uur 5e 21/22 uur Maar dit klopt niet altijd.
Owh vandaar,Sophie houd het wel uit die 4 uur,een enkele keer komt ze om de 3 uur. Maar 21.00/22.00 is wel erg lekker,vandaar dat ik het vroeg Groetjes,
Ja het is zeker lekker want dan heb je weer een beetje wat aan je avond en zit je niet te wachten op die laatste voeding. Bij ons is het ook een beetje vanzelf gegaan enja ze vindt het fijn dus dan maakt het mij ook niet uit. Soms is het zelfs zo dat ze rond 8 uur in bad gaat en rond half 9 de fles krijgt maar dan is ze in de ochtend iets vroeger wakker. Maar vanochtend was weer raar want ze werd om 5 uur wakker nou dat heeft ze al weken niet meer gedaan maarja dan doe ik ook niet moeilijk en krijgt ze een fles want ze had echt honger (misschien door het weer) en daarna slaapt ze weer verder. Groetjes Ps Mooie naam heeft je dochter en grappig Jasmijn heeft als tweede naam Sophie