Sinds 5 november 2013 hebben mijn vriend en ik beslist om aan kinderen te beginnen. 1ste cyclus : 20november - 26 december 2de cyclus ... nu nog steeds niet ongesteld !! nochtans een ovulatietest van kruidvat wel eens waar ( zijn deze wel oke ?? ) gebruikt die erop wees dat ik 16januari mijn eisprong moest hebben. tot op de dag van vandaag nog steeds niet ongesteld ! voor de zekerheid toch eens een clearblue zwangerschapstest uitgevoerd vandaag maar deze was negatief ... nog maar net bezig en wordt er al wanhopig van als ik eraan denk dat mijn moeder zo'n moeite had om zwanger te worden ze heeft er maar liefst 3jaar over gedaan. :x zij had ook cyclussen van om en bij 70dagen ... mag er niet aan denken grrr ... iemand tips of die het zelfde meemaakt ?
Jep hier ook hele langs cyclussen en ik weet hoe frustrerend het kan zijn als je dan maar niet ongesteld word en een positieve test in handen te hebben! Ik heb wel begrepen dat de spullen van de kruidvat goed zijn. Ik heb ze zelf niet gebruikt! Sterkte en heel veel succes! XXXX Marinka
Lastig als een cyclus zo lang duurt. Anderzijds, je bent nog maar net gestopt met a/c, het kan even duren voordat je cyclus echt netjes doorloopt. En ehm, in ronde 2 al zo gefrustreerd en spreken over "de moed erin houden".. dan kan je alleen maar hopen niet aan die drie jaar te gaan komen he...
Weet je wat misschien handig is om gewoon bij zwanger en kids de dipsticks te bestellen de ovus werken perfect en zijn super goed koop aangezien die van de kruitvat niet echt super goed koop zijn heb je al een positieve ovu gehad?? anders zou ik zeggen bestel ze bij zwanger en kids en test is om de dag..
Ik vond zelf de ovutesten van de clearblue het fijnst omdat je dan niet aan de uitslag hoeft te twijfelen, een duidelijke smiley. Ik neem aan dat je in nov gestopt bent met anticonceptie? Geeft het dan in ieder geval een maand of 3 de tijd om je cyclus op gang te laten komen. Als je dan nog steeds zo'n lange cyclus hebt zou ik even contact opnemen met de huisarts, die kan je dan wel adviseren wat hieraan te doen. Want zo'n lange cyclus is niet normaal en eventueel relatief eenvoudig te reguleren, evt met behulp van medicatie, maar zover is het nog niet. Succes!
ja heb in ronde 1 al positieve test gehad en nu in ronde 2 had ik ook een positieve test ... daarom dat ik twijfel aan de juistheid van die kruidvat tests ..
ja ik ben idd gestopt in november met a/c maar net omdat ik de eerste keer ongesteld werd na 37 dagen ben ik een ovu gaan gebruiken en deze wees aan dat ik op 16januari mij eisprong had :s maar nog steeds niet ongesteld :s daarna maar zwangerschapstest uitgevoerd vanochtend maar deze was negatief
Ik geef ook even voorzichtig aan dat "de moed erin houden" niet zo goed valt hier als je nog maar 3 maanden aan het proberen bent. De meste stellen zonder problemen doen er een jaar over. Natuurlijk is het vervelend, maar wees voorzichtig met je verwachtingen. En veel succes natuurlijk.
Gefeliciteerd je bent zwnger zie ik! Heb wel eens inje topic gelezen over het hormoonpompje Super fijn voor jullie!