wel graag willen maar..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Calimero, 21 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hoi hoi alemaal!

    afgelopen week hebben mijn mannie en ik besloten dat we graag nog een kindje willen alebei:D:D
    maar.... ik slik best wel zware medicatie en hierdoor kan ik dus nog niet zwanger raken volgende week hebben we gesprek met de dokter en willen we aangeven dat ik dus graag snel geholpen wil worden (ik wil er liever niet teveel over uitwijken) omdat we graag nog een kindje willen proberen te krijgen

    zijn er nog meer hier die wel graag willen maar om een of andere reden ook moeten wachten???
     
  2. Mizzy1982

    Mizzy1982 Fanatiek lid

    25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Geen idee wat voor medicatie je slikt, maar als je anti depresiva slikt kun je antidepresiva krijgen die wel samen met zwangerschap kunnen (heb die zelf ook) als het om pijnstillers gaat (zware) kun je misschien wel overleggen over eventueel pijnbestrijdingsbehandeling en dan proberen met zwanger worden, hoe dan ook is het goed dat je ermee naar de huisarts gaat. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
     
  3. Calimero

    Calimero Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    nee het is geen anti depresiva het is medicatie om mijn hart rustig te houden anders slaat hij op hol donderdag heb ik de afspraak bij de cardioloog staan dan krijg ik te horen hoelang de wachtlijst is dus ik hoop niet te lang....:D
     
  4. aggy

    aggy Bekend lid

    15 jan 2010
    884
    1
    0
    Verpleegkundige/Docent
    Ik hoop voor je dat het lukt! Is niet niks natuurlijk. Succes bij de arts.
     

Deel Deze Pagina