Hallo, Mijn vriend en ik hebben een dochtertje van bijna 1. En tot voor kort waren we van mening dat we pas na de zomer voor een 2e zouden willen gaan. Mijn cyclus was voor mijn 1e zwangerschap zeer regelmatig van 28 dagen. En nu ineens langer en onregelmatiger. Heb het alleen nooit echt bij gehouden wanneer ik zou moeten menstrueren. Dus geen id hoe onregelmatig. Nu was ik 7-4 voor het laatst ongesteld geweest. Op 8 mei in de avond heel even een menstruatie kramp gehad dus ik dacht dat ik eht de volgende dag wel zou worden. Die avond onbeschermde sex gehad en de keren daarna ook. En nu sinds zondagavond misselijk. Maandag met flagen, dinsdag de hele dag en vandaag met vlagen. Ben ook erg moe (maar dat ben je met een kleine die om 5.00 wakker is elke dag haha), veel honger maar nergens trek in, pijnlijke tepel bijna continu, af en toe steek in mijn borst, af en toe steekjes aan 1 kant v/d baarmoeder en krijg tranen in mijn ogen om de stomste dingen. Ook had ik zondag de hele dag een zurend gevoel in mijn buik. Zou 8 mei een eisprong geweest zijn?? In dat geval klopt het wel dat ik zondag wat last had. En zou ik eind deze week kunnen testen? Dan is het 2 weken na de eisprong (als dat de eisprong was). Vandaag nog een test gedaan maar negatief. Wat logisch is als je uitgaat van 8 mei eisprong. We gaan zondag weer testen. Mocht het nou zo zijn zijn we echt heel erg blij. En mocht het niet zo zijn gaan we er de volgende ronde bewust voor!! Ik viund eht zo spannend. Ik voel me wel zwanger maar durf er niet op te hopen aangezien ik al eens een MK heb gehad en me niet wil verheugen op iets wat er niet is. De 28ste heb ik toevallig een afspraak bij de gyn en als ik dan nog niet ongesteld ben of een goede test gehad heb hoop ik dat ze even wilt kijken waarom niet. Zodat ik niet zo lang meer in de onzekerheid zit en we er weer voor kunnen gaan. Ik moest het even van me afschrijven, vind het allemaal zo spannend!! Liefs
Hoi Fleur, Bij ons ook ongeveer zo. Ik heb wel altijd een onregelmatige cyclus gehad, nu helaas ook weer. Vorige maand duurde het ook wel erg lang, zou ik zwanger zijn? Toch maar eens testen. We merkten toen dat we allebei teleurgesteld waren dat het niet het geval was, nu gaan we er ook definitief voor. Het voelt weer hetzelfde als de eerste keer, erg spannend inderdaad. Ik heb vorige week maandag mijn ei gehad en zou zaterdag ongesteld moeten worden, erg spannend! Ik hoop voor je dat het raak is, laat je het weten als je weer getest hebt? Liefs Sam
Wij zitten rond dezelfde NOD dan (als je gevoel klopt). Het kan zijn dat het dus je eisprong is geweest die je hebt gevoeld ipv je naderende ongesteldheid. Ben benieuwd!
Spannend hoor! Hier bijna hetzelfde, alleen ik heb wel een regelmatige cyclus van 27 dagen. 27 april was de 1ste dag van mijn laatste menstruatie, en rond 10 mei is mijn eisprong geweest. Wij willen eigenlijk weer echt gaan proberen vanaf augustus maar doen het nu een beetje zoals "voor het zingen de kerk uit". Dus absoluut niet veilig. Afgelopen zondag stond ik naast iemand die vlees aan het braden was en ik vond het verschrikkelijk stinken! 16 mei in de nacht werd ik wakker van een soort kramp wat lijkt op een naderende ongesteldheid (wat ik normaal pas rond 24 mei zal moeten worden) en ik heb de afgelopen 2 dagen last van een klein beetje rood/bruine afscheiding. En ik ben soms heel licht in mijn hoofd. Ik heb vandaag wel even bij de kruidvat voor de zwangerschapstesten gestaan maar ben toch doorgelopen. Het is dan wel eerder als gepland maar zal er verschrikkelijk blij mee zijn hoor! Ben benieuwd bij jou.