hoi iedereen!!!! ik heb sinds een jaar een maagbandje. nu ben ik een tijdje gestopt met de pil omdat ik zwanger wil worden. Alle andere topics over zwanger met een maagband zijn gesloten vandaar dat ik een nieuwe open. Ik heb nooit problemen gehad met mijn maagbandje. kon alles eten, alleen minder. nu sinds een paar dagen heb ik meer last van mijn bandje. Ik kan maar heel weinig eten en word van alles misselijk. Kan dit te maken hebben met het feit dat ik misschien zwanger ben? Ik vroeg me dus af of het maagbandje strakker kan gaan staan als je zwanger bent en er dus meer last van heb. Ik hoop snel op reacties!!!
ik heb geen ervaring met een maagbandje, maar ben al wel twee keer eerder zwanger geweest en ik heb twee keer ontzettend veel last gehad van de welbekende ochtend-misselijkheid (geen idee waarom ze dat zo noemen, want ik was gewoon de hele dag misselijk ) Ik kon op dat moment ook weinig eten in mijn buik verdragen en werd overal misselijk van (als ik het van tevoren al niet was). Dus misschien is er een optie dat het niets met je maagbandje te maken heeft maar het gewoon een zwangerschapskwaaltje is. heb je verder ook nog andere tekenen van zwangerschap of dat niet? Als je het idee hebt dat er wat mis is met je maagbandje zou ik gewoon een telefoontje wagen aan je huisarts.
@Tamara, bedankt voor je reactie, ik ben verder wel ontzettend moe.. maar jah dat kan natuurlijk ook komen omdat ik nu zo weinig eet enzow.. en ik heb toch wel redelijk last van mijn tepels... ik zou het alleen zo raar vinden als ik wel zwanger zou zijn.. kijk ik ben natuurlijk niet naief... maar de meesten doen er zo lang over om zwanger te worden, dat ik het me niet kan voorstellen dat ik een van die gelukkige mensen ben waarbij het bij 1 keer al raak is. ach jah... vanmiddag naar de huisarts... misschien kan die me wat meer vertellen groetjes Cynthia
het kan natuurlijk wel in 1 keer zwanger wezen. we horen het vast nog wel of je zwanger bent of niet?