Hallo Vorige week woensdag begonnen met de ovulatietesten, direct een lichte verkleuring. zaterdag test en controlestreep gelijk van kleur en zondag test donkerder dan controle en vandaag wederom test donkerder dan controle. donderdag en zaterdag gemeenschap gehad maar denk dat we vanavond dan ook maar aan de slag gaan. wat denken jullie? het gekke is dat ik dat vruchtbaar slijm vorige week donderdag en vrijdag had en nu niet meer..... dan zou je dneken dat de eisprong is geweest, maar dan zou ik toch niet zo'n donkere teststreep meer hebben? ik gebruik de midstream van babyboom. vandaag over 2 weken moet ik weer ongi worden. lekker verwarrend verhaal maar lees graag jullie mening
Ik zou het lekker blijven proberen. Kan geen kwaad toch Ik zelf ben ook aan het testen. Maar dan de digitale van clear-blue. Had afgelopen vrijdag een smiley, zaterdag en zondag. Vandaag niet meer. Hebben dus een aantal dagen door moet klussen maar ben bang dat ik hem anders mis. Zou ik ook aanraden voor jou.
Als de ovulatieteststreep lichter wordt is dan de eisprong geweest? bij een positieve test spring het eitje binnen 12 tot 24 uur toch? maar is het dan ook zo dat wanneer hij is gesprongen de test daarna lichter wordt?