NOD of ervoor?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by jipje, Apr 27, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jipje

jipje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    1,452
    96
    48
    Hallo,,

Heb bij mijn clearblue ovulatietesten, 3 zwangerschapstesten gehad van sensitest (besteld via internet), nu zijn het van die dipsticks en er stond dat je 4 dagen voor je NOD al kon testen..
    Zijn er veel die dat doen en zo ja kwam er dan al een licht streepje of geen streepje maar had je wel een positieve test een paar dagen later??
    Weet niet zo goed wat ik moet doen namelijk,, het verstandigste is denk ik gewoon om volgende week donderdag te testen, maar ben maandag jarig en lijkt me dan ook echt wel leuk dat mocht het zo zijn om een positieve test te hebben op mijn verjaardag :p

Heb trouwens ook nog gisteren de testen van de kruidvat gehaald 2 voor 5 euro,, want volgens mij zijn die dipsticks niet zo heel goed, of heb ik dat verkeerd???

Groetjes, jipje

2. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

Feb 24, 2011
    643
    41
    28
    Volgens mij (en ook de meesten hier geloof ik) zijn de kruidvat 2voor5 de beste testen. De ovulatietesten van Sensitest zijn heel goed maar de zwangerschapstesten wat minder.
    Ik gebruik de ovulatietesten van Sensitest en koop de 2voor5 zwangerschapstesten van het kruitdvat. Zo heb ik voor mijn gevoel de beste testen in huis.

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    je kunt wel voor NOD testen, maar de kans op negatief is dan groter. Ook als je wel zwanger bent. Dus dan zou je misschien na een paar dagen weer moeten. Het geeft dus geen betrouwbaar resultaat. Ik zou zelf gewoon wachten tot NOD. Dan is bij de meeste vrouwen (99%) wel een goed resultaat te zien.

Ik geloof dat op mijn clearblue test stond dat de test maar 55% betrouwbaar was als je 4 dagen voor NOD test. En dan oplopend naar 99 op NOD zelf.

4. jipje

jipje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    1,452
    96
    48
    had zelf de 1ste 2 rondes de ovulatietesten van sensitest, maar die werkten bij mij niet, werder maar niet positief.. dus heb daar zelf niet zo'n positief gevoel van, maar dat verschilt idd per vrouw, ik zal anders maandag een test doen en als die negatief is donderdag weer 1ntje.. pff wachten he! :(

Share This Page