ik test al vanaf dag 13 met ovu clearbleu smiley Tot heden geen smiley gezien wel vanaf gister steken links nog geen dunne rekbare slijm Normaal met cyclus 29 moet ik vandaag ong me eisprong hebben vorige maand ook op dag 16 de cleur bleu laat toch eerste 2 dagen zien ? of de dag vd eisprong? Als ik rond 12 uur toch positief test en vanavond klust ben ik dan te laat?
Denk het niet meestal springt je ei tussen 12-48 uur dus alsje rond 12 posi test heb je lijkt me sowiezo tot vanavond 12.00de tijd ...
wanneer kan ik dan het beste testten gister rond 8 uur voor laatst getest smorgens rond 8 uur ook heb t nut heb geen slijm of afscheiding maar wel steken links en soms rechts die heb ik al paar dagen
Net weer getest en nog geen smiley athans krijg gelijk rondje neem aan dat smiley direct ervoor moet komen heeft het nog nut om vandaag nog een keer te testen?
persoonlijk kreeg ik die 'klachten' 5 of 4 dagen voor de positieve ovulatietest.. dus kan best nog even duren..
nee 1e keer vorige maand dag 15 heel veeel afscheiding en pijn dag 16 minder afscheiding maar meer pijn en was 3dgn eerder ongi dat ei later kan springen weet ik maar had toch wel een smiley moeten zien omdat cb 2 beste dagen aangeeft of geeft cb aan de dag vd eisprong en de dag erna?
Nee ik denk niet dat je het zo moet zien. Ik heb nog geen ovulatietesten maan cb gebruikt, maar hij reageert op je lh piek. Deze kan soms heel kort zijn. Ik neem aan, net zoals bij andere testen, dat deze alleen maar positief is tijdens zon piek. Dus je hoeft geen 2 dagen positief te testen. Wel springt je ei binnen de 48 uur erna, dus je hebt totaal 2 vruchtbare dagen. Ik raad je echt aan even door te testen, ik had precies zulke klachten zoals jij aangeeft dus even geduld nog. Wat ook nog kan is dat je hem gemist hebt .. Maar dat weet je pas later. Ben benieuwd wanneer hij positief wordt!
Test al vanaf dag 13 eerste x smiddags dag 14 smorgens dag 15 smorgens en savonds en vandaag rond 10 uur dus gemist kan ik hem niet hebben dan had ik zowieso 1x smiley moeten zien is voor mij nieuw dus als ik een smiley te zien krijg kan het dus ook de dag zijn dat het eitje springt of dag erna aangezien we gericht en alleen willen klussen zo dicht op de eisprong ben zelf ook heel benieuwd wanneer
Oké dan heb je hem inderdaad niet gemist. Het is dan gewoon afwachten.. Je ei is dus nog niet geweest
is t verstandig dan pas te testen weer aangezien ik vamorgen ook heb getest te wachtten totdat ik afscheiding en slijm heb als anders
Die vraag stelde ik mijzelf ook van de week.. Maar ik durf het toch niet aan.. Stel je voor dat je hem mist ... Maar ik begrijp met de cb testen dat je dat inderdaad overweegt... Zijn nogal duur. Ik gebruik die van zwanger en kids.. Kan je in vergelijking met cb veel meer dagen testen!
Ja pcies heb nog 1 anders bestellen heb ik morgen nieuwe doosje van 7 ben nl slecht in streepjes aflezen enzo wachtten op smiley kan ook lang duren