o dat zou geweldig zijn als ik daar ook kom en ik ook weer weg mag. ik mis het zo het even weg gaan en je eigen ding doen. Even iets onbenulligs halen mijn vader zegt ook al een x aantal weken dit kindje wil er straks niet meer uit meid dat wordt gehaald. Het is wel raar je moet telkens je mijlpaal verleggen op zich top natuurlijk maar wel raar. In het begin dacht ik alleen maar als we maar zover komen dat ons kindje levensvatbaar is, toen dat behaald was ga je verder 28 weken dan heb je iets meer overlevingskansen . nu 32 dan mag ik in almelo blijven ook heel fijn natuurlijk. En elke keer weer denk je zouden we het wel of niet halen. Mensen uit je omgeving snappen het ook niet meer omdat het zo kritiek leek en nu nog er zit denken sommige dat het kwa ernst wel meevalt. En dan moet je continu je verdedigen ook zoiets moeilijks vind ik. maar ik ben blij dat ik nog steeds zit met een buikje. geniet ook heel erg van het groeiende buikje en het bewegen erbinnen in. gr miriam
Hee meid, ik lees af en toe even stiekum mee. Wat goed, je bent al over de 29 weken! Ik heb ook een aantal weken thuis op de bank gelegen(vanaf week 24). Op eigen initiatief want er werd bij mij niet erkend (door huisarts, verloskundigen en gynaecologen) dat er iets aan de hand was, alleen ik was zo moe dat ik niks meer kon. Eigenlijk vond ik het heerlijk om de hele dag een beetje te lezen en me vooral veel op mijn buik te concentreren. Maar ik kan me ook wel voorstellen dat je er weer eens op uit wilt, lekker showen met je buikje en lekker genieten buiten! Mensen om je heen begrijpen er helemaal niks van omdat ze niet in jouw schoenen hebben gestaan. Ik kreeg een week na mijn bevalling de (heel lief bedoeld, dat wel!) opmerking dat het zeker wel lekker was zo zonder slapeloze nachten, omdat Mischa in het ziekenhuis lag!! Mensen hebben gewoon GEEN idee. Dus niet naar luisteren hoor, hoewel dat lastig is. Het is nu misschien minder kritiek, maar voor jullie niet minder spannend! En ook als je kindje minder prematuur geboren wordt dan in week 23, is het nog steeds helemaal niet zoals het moet zijn. Niemand kan zich geloof ik voorstellen hoe naar het alleen al is als je kindje niet meteen mee naar huis mag. Bovendien heb jij al lang geen zorgeloze zwangerschap meer en dat is heel erg jammer, daar kunnen mensen zich geloof ik niks bij voorstellen. Ik hoor wel eens dat het toch lekker is dat ik al die vervelende kwaaltjes van de laatste maanden niet heb gehad (ben 7 weken te vroeg bevallen), maar ik had die kwaaltjes HEEL GRAAG gehad! Ik genoot van mijn zwangere buik en natuurlijk was ik meteen heel blij dat Mischa er was, maar ik was graag nog wat langer zwanger geweest en had hem heel graag lekker in mijn buik laten groeien. Probeer dus ondanks de spanning en de verveling toch zo veel mogelijk te genieten! Heel veel sterkte en ik duim hard voor je mee dat je kindje inderdaad lekker tot week 42 blijft zitten.
dank je je zegt het precies goed ik wil gewoon zwanger zijn buik laten zien trots er op zijn. en vooral de laaste loodjes meemaken het hoort er bij en ik ben zo bang dat het er niet in zit. maar de controle vandaag was super goed stabiel nog steeds begin er zelf nu ook steeds meer vertrouwen in te krijgen. liefs miriam
Hoe gaat het nu? Ukkie nog steeds lekker bij mama in de buik? Zo ja dan ben je de 30 weken al gepaseerd dat zou echt super zijn! Ik duim nog steeds voor jullie
ja de kleine zit nog in mijn buik hihi en as maandag 31 weken vind het steeds enger worden gek he maar ben heel blij hoor dat ons kindje nog veilig in mijn buik zit liefs miriam
Dat is echt geweldig! Wacht maar af over een paar weekjes ga jij gewoon lekker een dagje shoppen! Geniet maar lekker van het getrappel in je buik!
ja morgen 31 weken onvoorstelbaar ben echt blij hier mee toch begin ik langzaam aan te voelen dat mijn lichaam anders wordt, weet niet hoe kan ik ook niet omschrijven maar ben dan weer bang dat het toch niet lang meer duurt. geestelijk zit ik er doorheen lichaamelijk nog niet hoor. we blijven knokken om er nog zoveel mogelijk dagen bij te krijgen. liefs miriam
Morgen is het gewoon al 7 weken geleden dat je dit berichtje geplaatst hebt, kun je zien dat je lichaam en je kindje je toch nog niet in de steek hebben gelaten gelukkig! Ik kan me voorstellen dat het geestelijk heel zwaar is, zeker als je al een paar keer zwanger bent geweest en het is fout gegaan. Maar nu moet het toch goed gaan! Sterkte meid met de laatste loodjes!
Hou vol!! het is al enorm knap dat je de 31 weken hebt gehaald. Ik hoop dat er nog wat weken bij weet te krijgen. Hel veel sterkte. Liefs, josie
ja as maandag 32 weken en de veiligheidszone dat ik in streekziekenhuis mag bevallen heerlijk zeg als we daar zijn en vandaar hopelijk nog verder maar dit is toch geweldig al onze kamer is af klaar finisch eindelijk wou het ook nu klaar hebben voelde niet goed om het nog niet af te hebben, ik ben blij met het eindresultaat vind het mooi geworden. heb foto's in mijn album staan mocht je willen kijken. nu is het echt wachten geworden niks meer dat moet nog of dit moet nog maar gewoon net als iedere andere zwangere bijna aftellen tot wanneer het mag gaan komen gek hoor ben op dit moment intens gelukkig voor waar we al staan. heb maatje 44 en 50 klaar liggen voor het begin kijken waar we voor gaan. maar ik ben er klaar voor. vanaf maandag dan pas hoor.
Hoi Miriam, wat goed zeg, bijna 32 weken. kan me voorstellen dat er dan een last van je afvalt. Had ik toen ook. Ik wilde even kijken naar je foto in je album...maar waar vind ik dat?? Liefs, josie
je gaat op mijn naam staan die links boven bij mijn berichtjes en dan openbaar profiel dan scrol je naar beneden en dan zie je fotoalbum van me liefs mir
josie is het gelukt? meiden 32 wk behaalt en al twee dagen erbij hihi straks hoor ik hier helemaal niet meer
Ha ha geweldig toch! Voel je jezelf nu ook een stuk beter? Laat wel weten als het zover is hè, we zijn nu natuurlijk nieuwsgierig
ja tuurlijk vergeet jullie nooit klinkt gek maar door verhalen van jullie te lezen en jullie mij verhalen lezen en beantwoorden heeft het me kracht gegeven dat het niet altijd mis gaat. iets wat bij mij toch wel heel sterk op de voorgrond stond het gaat toch bijna altijd mis als het te vroeg komt nou ik zit al zover dat ik in streekziekenhuis mag bevallen en mijn vertrouwen komt ook langzaam terug dat het goed mag gaan en kan gaan dus ben momenteel blij
Hoi Miriam, Mooie foto's van jullie kamertje!! Ik kon ook zo genieten door gewoon maar in het baby kamertje te zitten en om me heen te kijken. Geweldig dat je al 32 weken bent. Dat vond ik ook zo'n mijlpaal. Heerlijk om gewoon dicht bij huis in je eigen ziekenhuis te mogen bevallen. Ik duim met je mee dat jullie kindje nog een tijdje in je buik blijft zitten. Hou vol!! liefs, josie
Miriam ja het klopt door hier mee te kletsen op het forum en naar het advies van anderen te luisteren, geeft jezelf vaak een ander inzicht en meer moed! Ik vind het ook geweldig dat we hier met zo'n leuke club meiden schrijven!