wel kleren kopen niet help

Discussion in 'Prematuur' started by miriam25, May 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    vandaag weer op controle geweest het was de laaste meting die wordt vanaf nu niet meer gedaan ik vind het eng hoor.
    ook al weet ik dat de volgende meting anders pas op maandag zou zijn als ik 34 wk ben.
    en vanaf 34 wk doen ze niks meer om de bevalling tegen te houden, dus we zijn een heel eind al gekomen maar het blijft nog even eng. En tevens ben ik het zo enorm zat vind het mooi geweest genieten heb ik niet kunnen doen alleen maar zitten en dagen tellen weken tellen maanden tellen nu al 15 wk thuis bijna 16 wk thuis stil zitten. bah bah bah

maar hoop dat als we ons kindje in onze armen houden dit achter ons kunnen laten
    en kunnen genieten.

heb ook aan de ctg gelegen vandaag en alles zag er prima uit hartslag van kindje het bewegen van kindje allemaal prima in orde

dus daar hoef ik inprinciepe niet meer aan

de injectie's blijven ze geven tot week 36 in de hoop ik zolang door mag en kan lopen.
    Ik ben er van overtuigd dat dankzij de proluton ik zover ben gekomen en hier nu sta

in combinatie met niks doen

meiden fijn weekend liefs miriam

2. nikky

nikky Niet meer actief

hoi miriam

Ik lees nu je verhaal pas, wat goed dat de kleine nog steeds vielig in je buik zit...
    ik was 30 weken zwanger toen mijn baarmoedermond bijna helemaal verstreken was, ook begonnen toen de weeen, ik ben meteen naar een academisch ziekenhuis gebracht waar bleek dat ik al 3 cm ontsluiting had, ik werd meteen aan de weeenremming gelegd en kreeg longrijpingspuitjes om de kleine een goede start te geven, in de eerste week leek het er iedere keer op dat het toch op gang kwam maar uiteindelijk stopte het toch weer, toen ik 34 weken was ben ik overgeplaatst naar het ziekenhuis bij ons in de woonplaats, de weeenremming werd gestopt en het bleef verdacht rustig, met 36 weken kreeg ik een groeiecho om te kijken hoe het met de kleine ging, toen zagen ze dat hij toch wel erg klein was, dus snel kleertjes gekocht in maatje 44, toen ik 36+6 weken was werd zijn gewicht op 1800 gram geschat en werd besloten om de bevalling in te leiden, dezelfde dag is onze zoon geboren met een gewicht van 2130 gram wat ons dus reuze meeviel...maatje 44 was hem nog wel te groot omdat hij maar 42 cm was, hij heeft uiteindelijk een maand deze kleertjes gedragen en het is nu een geweldig mooi lief mannetje van ruim 10 maanden en een gewicht van 7980 gram....

je bent inmiddels alweer 32 weken, maar ik hoop dat je iets aan mijn verhaal hebt...

ik hoop dat jullie kleintje ook nog even veilig blijft zitten

heel veel sterkte en succes
    liefs Nikky

3. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nikky je verhaal geeft me alleen meer en meer moed.
    We zijn al zo'n eind gekomen en ik begin steeds meer houvast te krijgen dat we al zo ver zijn en dat het zo vaak goed gaat.

bedankt dat je hier je verhaal wilde doen
    liefs miriam

4. nikky

nikky Niet meer actief

hoi miriam

fijn dat je iets aan mijn verhaal hebt.
    nogmaals ik hoop dat je kleintje nog even lekker veilig in je buik
    blijft zitten....je bent al een heel eind gekomen....super :)

heel veel sterkte en succes
    liefs Nikky

5. josie

josie Bekend lid

Sep 28, 2007
    685
    0
    0
    hoi Miriam,

Vandaag al 33 weken!! geweldig!!
    Hou vol.

Liefs, josie

6. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hoe gaat ie meid? Nog steeds alles rustig?

7. juultje26

juultje26 Actief lid

Jun 12, 2009
    145
    0
    0
    Noord- Holland
    He miriam,

Ook even dit hele topic doorgelezen. Momenteel lig ik plat, en haal ik veel uit jou verhaal. Je bent al een heel eind gekomen!
    ga je ook voor de 37 weken! Zal voor je duimen. Fijn dat je kleine het goed doet! Blijf je volgen,

Liefs Juul

8. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    meiden het gaat heel goed met kindje zit goed in de groei curve 2100 gram geschat met 33 wk en 3 dagen dus heel netjes
    as maandag 34 wk dan is de behandeling klaar in de zin datze het niet meer tegen houden mocht het toch beginnen.Gek idee

ik probeer zo lang mogelijk te rekken maar als ik heel eerlijk naar mezelf kijk ben ik het zo onwijs zat dat het van mij na maandag mag komen is niet goed weet ik maar het is zo zwaar, voel me zo alleen en machteloos vreselijk.

het lijkt al een jaar dat ik stil zit niks mag doen en kan doen, ik weet dat het beter is nog even vol te houden en tuurlijk gaan we daar dan ook voor maar als het niks zou uitmaken dan zei ik geef me maar weeopwekkers hoor echt

wist ook niet dat je het zo zat kon zijn, niet genieten van je zwangerschap van begin tot eind alleen maar complicatie's vreselijk.

nou ja nog een maand erbij en we zijn echt heel ver
    en juultje jij ook voornamelijk heel veel toi toi toi dat je het maar mag volhouden
    knuf miriam

9. josie

josie Bekend lid

Sep 28, 2007
    685
    0
    0
    Hoi Miriam,

Knap van je dat je het zo volhoudt. Kan me zo voorstellen dat je baalt. Had ik ook hoor, bij beide kindjes. Bij de oudste heb ik 20 weken plat gelegen en bij de jongste 14 weken en ik was het ook zo zat op het laatst.
    Een groot voordeel als je kindje nog even blijft zitten: Misschien hoeft het niet de couveuse in en kun je hem of haar lekker bij je houden. je hebt het al zover gered dat je die laatste weken ook nog kan. Echt waar. En je mag best stevig balen, dat is logisch.
    Weet je: straks kun je super trots zijn op jezelf, en nu ook al, je hebt gewoon een topprestatie geleverd door je kindje zolang bij je te houden.
    Hij of zij zal heel trots zijn op zijn supermama!

Liefs, Josie

10. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    ik hoop het dat ik dat straks kan denken en gewoon kan genieten we hebben in ieder geval de grens gehaald 34 wk
    nu nog het liefst 3 wk erbij en mocht ik het zo zat zijn en we halen nog 4 wk dan mag ik aangeven evt ingeleid te willen worden maar weet niet of ik dat wel wil
    gr miriam

11. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Mag je dan nu niet toch wel een paar kleine dingetjes per dag doen ipv de hele tijd plat liggen of durf je dat nog niet aan?
    Kan me voorstellen dat het plat liggen en niets doen nu toch wel zwaar wordt.

12. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    het blijft tot week 37 niks doen maar heel langzaam aan doe ik toch iets in huis zoals een aanrecht opruimen verder nog niks

het is onwijs zwaar maar nog even volhouden is het mooiste

13. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Jeetje ja dan kan ik me voorstellen dat de muren op je afkomen :(
    Het is echt aftellen maar de laatste weken wegen wel het zwaarst nu. Heb je wel aanspraak in huis?
    Toi toi meid!

14. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    de ene keer meer dan de andere vanmiddag komt er iemand morgen vroeg en dan is het weer even rustig
    zaterdag gaan we uit eten met mijn ouders vrijdag avond nog verjaardag

ach en verder blijft het volgende week weer even rustig
    geen afspraken niks
    mis dat er zo eentje langs komt maar denk niet

de laaste loodjes wegen altijd het zwaarst nu voor mij dus ook hihi
    gr miriam

15. Wupje

Wupje VIP lid

Jan 24, 2008
    6,406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    En alweer een weekje erbij :)!! Nog 2 weken en dan kun je gewoon al thuis bevallen.
    ** of is er ondertussen al iets gaande? ;) **

16. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    nee nog niets gaande ik mag niet thuis bevallen omdat ik een antibicotica kuur krijg zodra de vliezen door zijn dus moet wel naar het ziekenhuis maar tjee wat raar he nog ander halve week en kindjes die dan komen mogen vaak direct mee naar huis o ben nu al zo blij hihi

gr miriam

17. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

goh Mirjam, ik dacht al.. wel of niet kleren kopen is dat topic er nog steeds?
    maar ik lees dat je nogsteeds zwanger bent, van harte!
    groetjes

18. josie

josie Bekend lid

Sep 28, 2007
    685
    0
    0
    geweldig!! Al voorbij de 35 weken!
    nog even volhouden!

Liefs ,Josie

19. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

Jan 9, 2007
    3,072
    0
    0
    cal center medewerkster
    36 wk meiden nog 1 week en ik hoor hier niet meer thuis hihi geweldig he
    dank jullie voor jullie steun op de momenten dat ik het nodig had
    thanks liefs

20. josie

josie Bekend lid

Sep 28, 2007
    685
    0
    0
    Geweldig!! De 36 weken gehaald....nog 1 weekje en dan is je kindje al niet meer prematuur. Knap gedaan van je!!!

groetjes, Josie

Share This Page