36 weken al meis, dat had je in met het openen van dit topic toch echt niet verwacht he?! Ik hoop dat je kleintje nog lekker minimaal 1 week blijft zitten, heb je trouwens ook extra groei echo's en hoe is de groei?
ja veel extra echo's en de groei echo's zien er goed uit midden in de curve dus daar hoef ik me niet al te veel zorgen over maken het blijft natuurlijk altijd afwachten of het allemaal goed gaat en hoe goed het gaat. of het kindje gezond is enz maar heb een goed gevoel erover en hoop dat ik niet al te lang meer hoef te wachten om ons kindje vast te mogen houden. ik ben al heel blij hoever we zijn gekomen en hoop dat het verder goed afloopt liefs miriam
Wow Miriam!! Al 37 weken!! Gefeliciteerd joh! Als je kindje nu geboren wordt is het al niet eens meer een prematuurtje. Geweldig! Geniet van de laatste loodjes!!
Ik heb ook een zoontje die prematuur was eigenlijk nog is. Hij was met 35 weken met een spoedkeizersnee gehaald en de eerste 2 nacht waren ook zeer kretiek. Die van mij heb 3 weken in de coveurse gelegen maar hij had alleen een vestje aan maar dat kreeg ik van het ziekenhuis. Maar toen hij in een open bedje mocht en kleertjes aan mocht had hij wel grote kleren aan. Maar volgens mij kan je kleine kleding halen bij prenatal. Ik dacht vanaf maatje 40. Dat was toen nog niet dat ik was bevallen. En kleiner bestaat volgens mij niet.
Hoi Miriam, Ik ben even benieuwd hoe het met je gaat. Ik hoop dat je nog thuis bent, en dat alles nog goed gaat. Maar als je kleintje nu komt heb je een geweldige termijn gehaald!! Liefs, Josie
josie ik zit nog thuis te wachten vol ongeduld inmiddels hihi wanneer onze aanwinst wil komen uit mijn buik. het zit er volgens mij nog heel erg goed weinig voor werk tot op heden gehad. krijg heel langzaam aan het gevoel dat we overtijd gaan lopen nou en had ik daar maar geld op ingezet hihi dan weet ik zeker dat ik de enige was die zo positief zou zijn geweest hihi wat appart he zo slecht als we er voor stonden zo goed het eigenlijk gegaan is ook al is het voor mij persoonlijk afzien geweest vanaf week 18 met veel angsten en voor mijn man natuurlijk ook maar als je nu terug kijkt dan is het top gegaan en kan het niet beter ben heel erg benieuwd wanneer ik mag meedelen dat we een kindje op de wereld hebben mogen zetten welke data zal het worden. zelf ben ik de 30ste jarig heb een voorgevoel hoop niet maar tja het is mogelijk gr miriam en ik blijf jullie hier op de hoogte houden jullie hebben mij er door heen gehaald thanks
Ha ha ik kan me voorstellen dat je nu erg benieuwd bent naar jullie ukkie. Na maanden van spanning kun je nu gewoon lekker dagdromen en als de bevalling begint dan is dit ook geen probleem meer!
Jeetje al bijna 38 weken zwanger zeg! Enne lekker op de 30e gaan bevallen hoor..zijn hele leuke kindjes ( Tess is vorig jaar op 30 aug. geboren )
dat het leuke kindjes zijn wist ik al hoef alleen naar mezelf te kijken hihii het is nog steeds rustig vandaag 38 wk heel vreemd dat we hier al weer staan en ik wacht met spanning heb wel gevoel dat het rommelt maar verder niet
controle vandaag gehad en niks is veranderd kindje zit nog goed bij mama ik hou jullie op de hoogte in de hoop snel nieuws een keer te mogen hebben
Hoi Miriam, Kwam net terug van vakantie en meteen even gekeken hoe het met je gaat. Ik zie dat je kindje nog lekker bij je in de buik zit, nu zijn het echt de laatste loodjes!! veel succes nog even. Liefs, josie
Sem onze zoon is geboren op 26 augustus om 6 min voor 9 in de avond. Om kwart voor 7 s'avonds zijn de vliezen gebroken nog geen wee activiteit, toch maar vast bellen wat moeten we doen ik moest me maar tegen half negen melden vroeg genoeg nou nog geen kwartier na mijn eerste telefoontje terug gebeld dat de wee activiteit zo heftig is dat ik wil komen direct prima ik mocht komen. Op het ziekenhuis aangekomen bleek al na een half uur weeen gehad te hebben dat ik op 9 cm ontsluiting zat zo snel is het gegaan en het nadeel ervan was dat sem dit niet kon bolwerken zijn hartje had een te lange herstelperiode nodig na elke wee hierdoor is er besloten om om kwart over acht s'avonds de beslissing te nemen van een spoed keizersne en om 6 min voor negen is onze zoon sem geboren gezond en tot op heden doet hij het onwijs goed. Vanmorgen naar huis gegaan en nu heerlijk met z'n drietjes genieten
Hey meid! van harte gefeliciteerd met de geboorte van Sem! Poeh wat een snelle bevalling zeg, al is het jammer dat er een ks noodzakelijk was. Hoe groot/zwaar is Sem? Ga heerlijk van hem en je kraamtijd genieten meis.