gefeliciteerd met jullie zoon!!!! Wat een goed nieuws! Ik hoop dat je een hele fijne kraamtijd hebt, geniet er van! liefs, Josie
van harte gefeliciteerd!! wie had dat nu gedacht 14 weken geleden dat jullie het zo ver zouden schoppen met zijn tweetjes Geniet ervan!!
meiden heel erg bedankt voor jullie felicitatie's en vooral ook voor de tijd dat ik hier heel onzeker kwam en jullie mij gesteund hebben. deze mag dicht bedankt meiden foto's van sem in mijn album
van harte gefeliciteerd met jullie zoontje sem...geniet ervan 26 augustus is een mooie datum mijn zoontje is vorig jaar 26 augustus geboren....
Sem is bijna een maand oud en we genieten volop onzekere momenten hebben we natuurlijk ook maar over het algemeen gaat het onwijs lekker. as vrijdag voor het eerst naar het bureau kijken of hij goed gegroeid is liefs miriam
nee om heel eerlijk te zijn het is te veel geweest de afgelopen jaren en deze zwangerschap te heftig nu ik hier dit neerzet prikken de tranen alweer achter de ogen moet hier mee aan het werk om er een plekje voor te geven de afgelopen tijd. maar ik ben echt dolgelukkig en trots en blij met ons kindje