buitenspeelgoed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door guppekop, 19 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    wat hebben jullie voor buitenspeelgoed en vanaf welke leeftijd konden ze daar zelf wat mee?
    de ruimte die ik heb is wel beperkt. Omdat we op een schip wonen komt er over paar weekjes een buitenbox van paar vierkante meter;)
    ik ben niet te beroerd om mee te spelen hoor, maar aangezien mn buikie steeds dikker word is het wel fijn als ik vanaf mn stoeltje toe kan kijken;)

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Wij hebben voor onze zoon een zandbak met huisje erboven in de tuin staan ( het huisje schuif je dan weg dat de zandbak eronder zit) zo kan hij dus ook in het huisje spelen. vind hij erg leuk.

we hebben ook een plastic keukentje in de tuin staan, met plastic pannetjes enzo.

verder heeft hij een fiets,een 3wieler, 3 tractors, 2 auto's en een elektrische politiemotor waar hij mee buiten kan spelen ( zo 1 waar hij de voet op het pendaal moet doen en dan zelf kan rijden)

3. Fransa

Fransa Niet meer actief

Pfff...

Wij hebben een tuin(tje) dus da's natuurlijk wel wat anders.

Maar hier staat bij mooi weer bijv. de loopauto gewoon buiten, we hebben een plastic grasmaaiertje waar hij achter kan lopen, wat ballen, een gietertje met harkje en schepje...

Voor deze zomer willen we een glijbaantje kopen. Is meneer helemaal fan van, dus dat lijkt ons wel wat...

Verder kun je gewoon wat speelgoed van binnen naar buiten halen. Wat grotere auto's misschien? Als het ze maar bezig houdt, dan boeit het ze volgens mij niet zoveel wat het is...

4. diddi

diddi Bekend lid

1 jan 2010
    590
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai,

Wij hebben een waterbak voor buiten. Het is er een op pootjes die je er ook onderuit kunt halen.
    Het is een bak met een parcour voor bootjes erin.
    Er zitten ook glijbaantjes en gieters bij. Vorig jaar gekocht. Toen was ze bijna 1. Het was toen al een succes!

We hebben een driewielertje waar ze lekker op kan rijden buiten.

Een schepje, emmertje en gietertje vindt ze ook erg leuk. Helemaal met wat water erin. Ze is nogal gek op water!

Verder hebben wij een aantal ballen waar ze lekker buiten mee kan spelen.

We hebben ook stoepkrijt gekocht. Simpel, maar erg leuk.
    Nog iets simpels is bellenblaas! Vindt ze machtig!.

Wij hebben meteen buiten onze tuin een speeltuintje met glijbaan en hobbelpaard en speelhuisje. Dit hebben wij dus niet in de tuin.
    Maar een speelhuisje is ook altijd wel een succes.

Misschien heb je hier wat aan!

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    @mejojo, wat heeft die vanjou al veel!:$ of heeft die vna mij gewoon weinig:D

zandbak heb ik wel aan zitten denkne, maar is niks omdat het vreselijk gaat krassen in de verf, net als stoepkrijt:)

water... wil een klein zwembadje kopen voor de zomer

spullen van binnen naar buiten...wat hij nu heeft vind ik allemaal te klein voor buiten:D hij heeft veel duplo. Maar zn loopkar/auto/draak kan wel ja! had ik nog niet aangedacht!

bal heeft hij nu wel maar vind hij niet intressant meer omdat hij altijd wegrolt

emmertje/schepje/harkje, is dat ook leuk zonder zand? water kan natuurlijk ok, maar dan moet het wel lekker weer zijn:D

glijbaantje heb ik voor op marktplaats zitten kijken en gaan er denk wel 1 kopen. dan kan hij zelf klimmen en glijden

zitten wel goeie dingen tussen!

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Wij hebben (nog) niet zoveel als ik jullie dingen lees. Een zandbak lijkt me wel erg leuk.

Julia heeft wel een loopauto, ook voor buiten. Ook heeft ze wat schepjes/emmertje/harkje. Wat ze zelf erg leuk vind is vegen, dus we willen graag een kinderbezem voor haar verjaardag vragen.

Is een schommel (bijv in de deuropening) bij jullie haalbaar?

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bezempje is ook goed idee! hij wil nu telkens de luiwagen (zachte bezem om te boenen) hebben maar die is veel te groot voor hem!

Als we straks de buitenbox hebben wil ik dat het zo gemaakt word dat er stang/beugel overheen zit waar een schommel aan kan

8. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    wij hebben een zandbak, een speelhuisje met daaronde ruimtje voor de fietsjes en loopauto's e.d. een grote en kleine glijbaan, schommel, water en zand tafel... en een mini zitje voor de dames... verder veel ballen, kleine zand emmers en schepjes en al dat spul....

Deel Deze Pagina