Bauknecht vaatwasser

Discussie in 'De lounge' gestart door sneeuw, 15 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo wie heeft een Bauknecht vaatwasser en hoe bevalt die? Ik heb wel eens gehoord dat de rubberen rand aan de binnenzijde nogal vuil aan kan trekken en kan gaan stinken. Hebben jullie daar last van? Maakt ie veel lawaai? Pfffff wat een toestand, een keuken uitzoeken, daar ben je nog niet maar zo meer klaar zeg........

2. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.446
    1.843
    113
    Wij hadden ook voor Bauknecht gekozen toen we een nieuwe keuken kochten. Ik zeg; NIET DOEN!!!!!!

Wat een rotding... Inderdaad erg veel vuil aan de rubberen randen en hij kwakte heel vaak nog zo'n zanderig goedje terug aan het eind van het programma, waardoor ik heel vaak de bekers en glazen nog na stond te wassen:x Hij heeft hier 5 jaar gedraaid en toen was de ziel eruit...

We hebben nu een Siemens en wàt een verschil (en verademing). Vaat wordt nu wel goed schoon en hij is veel stiller.. Ja, 't is duurder in aanschaf, maar uiteindelijk haal je het er wel weer uit als je niet iederen 4 à 5 jaar een nieuw apparaat aan hoeft te schaffen.. Siemens is trouwens hetzelfde als Bosch, alleen is Siemens goedkoper in aanschaf..

Ik weet dat een keuken al een hele uitgave is en dat je dan de prijs probeert te drukken dmv de inbouw apparatuur, maar dat is jezelf achteraf besodemieteren! Onze koelkast is ook van Bauknecht en ook daar ben ik niet tevreden over. In de deur zitten van de plastic "rekken" om melkpakken oid in te zetten en die waren binnen no-time kaduuk. Het kan echt niets hebben. Daarbij maakt hij een heel irritant "gorgelend" geluid. Hiervoor is 2x een monteur geweest, dan is het even weg en dan begint het weer. Enige waar ik tevreden over ben, is de magnetron van Bauknecht. Die doet het naar verwachting..

Mijn ouders hadden een droger van Bauknecht, was ook èèn en al ellende..

3. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmm bah, vervelende toestand zeg, kan me indenken dat je baalt........... wel fijn dat je het meldt. Wij vinden de combi van Bauknecht super en inductie lijkt ons ook wel wat, maar denken inderdaad voor de Siemens vaatwasser te gaan, alhoewel die meer lawaai schijnt te maken. Koelkast weet ik eigenlijk nog niet.

Deel Deze Pagina