Ik zit even met een vraagje, Afgelopen zondag had ik een positieve ovulatietest, en gisteren weer negatief. Normaal voel ik de dag van of na de positieve test heel veel kramp onderin me buik, en als het over is dan is me eisprong geweest denk ik... dan krijg ik ook gevoelige tepels. En weet ik dat me eisprong is geweest. Nu voelde ik gisterochtend wat lichte krampjes heel even en daarna niks meer gevoeld. Ook geen gevoelige tepels, terwijl ik die meestal wel heb na me eisprong.. zou dit betekenen dat ik geen eisprong heb gehad of ? Weet niet waar je het verder aan kan merken.. tempratuur meten doe ik niet en heb ook nooit vruchtbaar slijm.. wel positieve ovulatietesten en gevoelige tepels normaal gesproken. Alvast bedankt
Kan zijn dat je deze keer minder last ervan hebt. Maar misschien heeft je lichaam een poging gedaan maar is je ei nog niet gesprongen en gaat ie het later nog een keer proberen. Ik zou even goed opletten, mocht je nu opeens wel de bekende klachten krijgen dan nog een keer testen?
Je kunt niet vertrouwen op kwaaltjes helaas. Ik voel het groeien en het springen meestal ook. Meestal dus, soms ook niet, of krijg ik andere symptomen. Als de ovulatietest positief is geweest dan kun je uitgaan van een eisprong. Maar om zeker te weten kun je nog even door testen om te kijken of je LH weer oploopt.
Dankjewel! Dan kan het net zo goed zijn dat me eisprong wel is geweest als ik het zo lees. gister was de test negatief, streepje was wel zichtbaar maar wel een stuk lichter. Zal vanmiddag weer testen. Als deze nu weer lichter is dan hoef ik niet meer te testen? Zondag had ik trouwens ook een smiley op de clearblue test.
Ik had net ineens slijm waar je draden van kon trekken.. de vorige 2 rondes niet gehad. Moet me eisprong nou nog komen of is deze al geweest ?.. me test van zondag was positief en gister negatief en vandaag ook negatief.. hebben het zondag en gister avond gezellig gemaakt. Morgen nog een keer of vanavond? Wat denken jullie
Dit waren de testen.. bovenste van zondag . Middel van gisteren en onderste van zojuist.. maar in combinatie met het rekbare slijm van net, weet ik niet of me eisprong al geweest is of niet.. en of we het nog gezellig kunnen maken vanavond, of beter morgenavond. Hebben nu zondag en gister ook gezellig gemaakt
Je eisprong is binnen 24 tot 48 uur na je piek, aangezien je vruchtbaar slijm hebt zou ik denken dat je nog net ervoor bent. Ik zou voor de zekerheid het gewoon nog een keer gezellig maken maar in principe zit je al best goed zo.
Ik ben een geval apart, maar ik had dus wel een lh piek (positieve ovutesten en zelfs een eisprong in tempkaartjes) maar geen eisprong. Het kan inderdaad zijn dat je lichaam het later weer probeert...je kunt meerdere lhpieken krijgen per ‘cyclus’ als je eitje niet springt. Verder denk ik dat je gewoon je eisprong hebt gehad hoor...gevoelige tepels ed zijn geen goede indicatie voor een eisprong. Zelfs al zou je het altijd hebben dan kan er nog een cyclus tussen zitten dat ke het niet hebt.
Zo dat is wel heel apart! En toen later achtergekomen? Ja had ook wel verwacht dat me eisprong geweest was, normaal merk ik het aan me tepels en ovulatiepijn. Maar als het ook kan zonder deze dingen dan kan hij ook geweest zijn.. lastig haha En vanavond nog gezellig maken voor de zekerheid? Maar is 3 dagen achter elkaar wel nuttig of? Haha
De zaadjes gaan gewoon zitten wachten dus je kan het leger nog iets groter maken door het nog een keer te doen. Maar het moet geen moetje worden natuurlijk.
Haha dat is zo mischien vanavond nog even gezellig maken, kijken hoe het loopt en of manlief nog zin heeft hihi
Ik ben nog aparter geen positieve ovulatietesten, geen rekbaar slijm enzo maar wel een eisprong. Je kunt er vanuit gaan dat je ei wel springt na een positieve ovutest.
Ja in het ziekenhuis kwamen ze erachter uiteindelijk. Dit komt ook niet el vaak voor hoor, vandaar dat ik erbij zeg dat het bij jou waarschijnlijk wel gewoon goed loopt Voor de zekerheid zou ik het gewoon gezellig maken.... Zolang het gezellig is kan een keertje extra nooit kwaad