Help... Stress... Wist ff niet waar ik de topic moest plaatsen, gooi het onderwerp hier maar neer. Maar ik houdt dus al vanaf mei 2010 alles bij op de menstruatiekalender.net op i-net... Gisteren en vandaag kom ik dus niet meer op de site. Hebben er meer dames last van. Baal er zo van. Daar stonden al mijn gegevens op mbt menstruatie eisprong cyclus etc etc... Proberen al vanaf mei zwanger te worden en als het niet mocht lukken, dan zijn ha altijd blij met die gegevens van menstruatiekalender.net.... Helemaal in de stress hier, wie kan mij helpen....
Ik ook niet. Waarschijnlijk een update van het programma waar de website op draait. Sowieso niet echt slim om alles op internet bij te houden.
Ik gebruik hem ook en ik kom er sinds gister ook niet meer op... voor mij minder grote paniek want ik heb alles ook keurig in een schriftje bijgehouden, maar ik vond het wel erg makkelijk! Misschien even een mailtje sturen? Als je in google menstruatiekalender intikt staan bovenaan de contactgegevens. Hopelijk komt ie snel weer in de lucht!
Ik was ook al in paniek, maar gelukkig: wie even de moeite had gedaan om een mailtje te sturen, had direct te horen gekregen dat er een probleem was met hun dns server. Er is dus helemaal niets gekraakt. De website komt binnen enkele minuten tot uren terug... Kan iedereen overkomen, ook zwangerschapspagina.nl Laat ons vooral niet vergeten dat we al jaren gratis van deze mooie kalender kunnen genieten. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Ik kan er nog steeds niet op, ik krijg deze melding: Critical Error: Website is disabled. Please contact customer support. Zou iemand bij wie de site het wel doet even de link kunnen kopiëren, misschien is hier iets in veranderd.
Heb ik al gedaan, maar nog geen antwoord. Baal er best wel van, krijg dus de melding dat de website is uitgeschakeld en dat contact op moet nemen.
dat is idd erg irritant https://ssl-enc.net/www.menstruatiekalender.net/ ik weet niet of je hier iets aan hebt?