hallo ik ben nieuw hier dus weet niet of ik alles goed doe of goed weg zet. Ik heb 22 nov 2013 een vroege miskraam gehad vervolgens geen menstruatie gehad en 27 december een positieve knal test in mijn handen kon dat niet geloven en heb er meerdere versleten 31 december de clear-blue indicator gedaan en die gaf aan zwanger 3+ maar al mijn kwaaltjes maken mij zo onzeker vervolgens had ik 3 jan een afspraak bij de verloskundige vanwege mijn bloeddruk en besloot zij gelijk een echo te maken die echo heeft me alleen maar meer onzeker gemaakt want volgens haar was ik max 4 weken en kon het nog alle kanten op 16 januari heb ik de intake ik zou graag willen weten of er vrouwen zijn die ook soortgelijke ervaringen hebben of door soortgelijke dingen heen moeten en er ook zo gek en onzeker van worden..??? groetjes
Heb er geen ervaring mee, maar wil je toch veel succes wensen! Hoop voor je dat deze zichzelf goed vast metselt. Elke dag ben je weer een stukje verder iig, dus zal duimen voor je!
Dankjewel Does 81 dat is ontzettend lief van je!! zelf ook onderweg om zwanger te raken of al zwanger??
Ik was zwanger, maar helaas miskraam begin December, was 10w toen ik het hoorde, denk dat het met 8w verkeerd is gegaan. Zit nu aan het einde, dus hopelijk komt m'n ongesteldheid vlug. Dan kunnen we erna weer proberen. Maar hopelijk blijft deze lekker zitten bij je. Ik zal heel hard duimen voor je! Succes de 16de ook!
wat vreselijk voor je maar idd hoop dat je er snel weer voor kunt gaan maar zo te zien ben je daar ook wel aan toe hou me op de hoogte als je dat leuk vind ben benieuwd hoop dat het bij jou maar snel goed mag gaan!! en dankjewel voor de steun toch wel fijn dat deze forums bestaan voor mij de eerste dag dat ik erop zit
Ik zou gewoon even afwachten. Door de miskraam kan je cyclus een beetje anders zijn geweest, en het bevruchte eitje kan soms ook pas later innestelen. Al die vroege echo's levert m.i. niks op behalve onzekerheid.
Dank je! Zal ik doen! De forums zijn heel handig idd. Voor steun, advies, medegenootjes dat je jezelf niet alleen/vreemd voelt. Heb er zelf al veel aan gehad. Dus welkom!
Lastig he?!? Helaas hier ook een zwangerschapsverleden. Het enige wat ik kan zeggen is let niet op de kwaaltjes, deze kunnen erg wisselen. Blijf ook niet testen want deze maken je vooral onzeker. Heel lastig, wacht af en vraag of je eerder een echo mag.
ik zou afwachten. en geen eerdere echo aanvragen. Zooo onzeker, klopt het hartje al, en als het nog niet klopt wanneer dan wel? ik wacht nu dat het vruchtje ervan zelf uit gaat. bij de volgende zwangerschal wil ik pas een echo met 9 weken.. niet eerder
opnieuw een echo zie ik ook niet zitten ik wacht het wel lekker af tot de 16de van januari en in de tussentijd doe ik men best om overal afleiding in te zoeken ik denk dat de eerste weken voor de meeste vrouwen toch wel een onzekere tijd is alleen de 1 gaat daar beter mee om dan de ander ik ga hier dus niet zo best mee om ik raak er gestrest van maar hoop wel dat het dit keer wel mag lukken en wens iedereen ook heel veel geluk in de zwangerschap of in de volgende rondes dat het maar goed mag blijven plakken