altijd ruzie met regenkap bugaboo, wat doe ik fout?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door heppiedepeppie, 21 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    Geen idee of deze vraag hier moet/mag staan maar ik ben gefrustreerd :x

Net terug van het wandelen. Onderweg begon het te regenen, dus wilde ik de regenkap over de bugaboo heen doen. Ik heb ALTIJD ruzie met dat ding. Op de een of andere manier past het gewoon niet. Het zit zo strak om de kinderwagenbak dat niet alles bedekt is en dus gewoon nat wordt....

Maar wat doe ik fout? Geen idee...

Zijn er meer vrouwen hier die er ook problemen mee hebben?
    Ow, en kun je deze regenkap ook gebruiken voor als hij straks omgebouwd is als buggy?

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hij gaat er idd wel strak en soms lastig omheen. Maar het gaat steeds makkelijker.
    Ik doe altijd eerst het gedeelte over de kap heen en dan zet ik de 2 zwarte stangetjes vast en als laatste trek ik het zwarte voetgedeelte over de rand heen.

De regenhoes geebruik je idd door naar de wandelwagen en dan doe ik hem er in de zelfde volgorde weer op.

3. Lunacy

Lunacy Actief lid

14 dec 2010
    475
    0
    16
  4. Mentiera

Mentiera Actief lid

29 mrt 2010
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    huh? Zit hij vast op de handvaten?

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    op de foto zit hij toch niet goed? Volgens mij zit hij daar verkeerd om hoor... die kap moet toch over de kap lijkt mij...

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Nee hij zit zo goed, als op die foto.
    De eerste x hebben wij zo moeten pielen (hadden hem dus andersom). Paar x doen en dan went hetbwel. Hij zit gewoon heel strak, waardoor je niet zo'n kreukelding hebt. Dat is bij veel kinderwagens het geval

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Alleen als je kindje zit, dus niet meer in de bak. Moet je de kap niet zo doen, maar half uitgeklapt. Anders ziet je kindje niks als hij/zij rechtop zit:)

8. miepje

miepje Actief lid

24 okt 2010
    380
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar gaat het volgens mij bij veel mis: op de foto zit hij goed om! Het zwarte gedeelte moet bij de duwstang! Bij de volledig doorzichtige kant zit een randje dat precies onder de kap past. Die doe je eerst vast en dan trek je hem over de kap. Dan doe je de 2 zwarte staafjes vast en kun je hem strak over het randje trekken.

Bij de buggy inzet kun je hem ook gebruiken, maar dan deed ik meestal de kap niet helemaal naar beneden (als ze rechtop zitten), want dan zitten ze wel erg verstopt.

9. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Hij zit idd goed. Wij hebben ook echt giga lopen pielen de eerste keer. Ik dacht ook dat ie andersom moest, met het zwarte deel over de kap heen. Maar als je het wandelwagen gedeelte gebruikt dan is dat zwarte voor de (vieze) voetjes (lijkt mij). Je moet idd hard trekken, de manier waarop jewe het uitlegt is idd de juiste volgorde.

Ik vind overigens wel dat ze bij het bedenken van de regenhoes teveel hebben gefocust op de wagenbak. Ik vind het best een raar gezicht als hij over het zitgedeelte zit, dan zit dat 'luikje' zo raar laag! En als je de kap niet helemaal dicht hebt, zakt de hoes in.
    Maar goed, dat is weer een ander probleem ;)

10. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

6 apr 2011
    3.296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    ik doe hem er dus wel goed omheen maar hij zit zo strak dat ik het deel vanaf de twee plastic 'stangetjes' echt niet strak om de bak heen krijg, dan trek ik alles kapot volgens mij....het lukt gewoon echt niet, en ik ben toch redelijk sterk.

Ze hadden deze van mij wel iets ruimer mogen maken...

Deel Deze Pagina