Hoi meiden. Op internet word ik niet veel wijzer. Wat is nou goed en wat nou niet? Mijn 1e (mislukte) tp was 10 cellig. Morgen krijg ik een 12 cellige cryo tp. Is dat nou juist beter of slechter? Als je word gebeld met de uitslag van het ontdooien laten ze zo weinig los. Moest echt zelf vragen hoeveel cellig etc maar meer als ja is goed en ziet er goed uit krijg je er niet uit helaas. Iemand wat meer ervaring?? Ben gewoon te ongeduldig om op morgen middag te wachten 🤗 Alvast bedankt
Lijkt me prima. Als het geen kanshebber is plaatsen ze het niet terug. En morgen is hetweer verder doorgedeeld.
Hihi ik kwam langs omdat ik dit zo'n maffe topictitel vond Hoe meer cellen hoe beter. Bij een verse tp ligt een 8-cellige op schema. Een cryo-tp is 1 dag ouder, dus je zou zeggen dat die dan 16-cellig moet zijn. Een morula is 16-32 cellen. Daarna komt het formaat blastocyste (die knapt uit zijn jasje en gaan nestelen). Maar net wat Panter zegt: hou moed, als ze um terugplaatsen heb je kans! Hoe ging de tp?
Haha ja mn hoofd was al verder dan het typen 😂 Emmy is van gister 12 naar nu 16 cellen gegaan. Bij de tp noemde ze het een lekker actieve cryo en was ze er goed positief over. Nou ben benieuwd!