Sinds een aantal dagen is ons meisje van 16 maanden erg onrustig met slapen.Ze wordt na 2 uur wakker en gaat dan huilen.Als je haar oppakt merk je dat ze hartstikke moe is en eigenlijk alleen maar wil slapen.Ze heeft ook niet de rust om lekker bij je te gaan liggen want eigenlijk wil ze alleen maar haar bedje in.Als je haar dan neerlegt is het even goed maar na een 1/2 uur begint het riedeltje weer opnieuw. Ze geeft ook steeds kreten in haar slaap.Afgelopen nacht is ze uiteindelijk gaan slapen en nu ligt ze nog op bed. Zouden dit dromen kunnen zijn? Kan het van mijn andere 2 kinderen niet zo heel goed herinneren omdat die alweer iets ouder zijn. Iemand dezelfde ervaring. Als ze eenmaal goed in haar diepe slaap is dan blijft ze doorslapen. Bedankt voor het lezen. Groetjes.
Ik denk het wel... mijn dochter ligt snachts wel eens in bed te brabbelen, maar als ik dan ga kijken heeft ze haar oogjes dicht. Vaak is het dan ook nog onduidelijker als overdag, vannacht ook weer: buh buh buh buh zo een paar minuten lang, haha! Bij mij huilt ze dan niet eigenlijk
Ja hoor. Drukke kerst gehad? Hier lag zoon ook te dromen in de nacht na tweede kerstdag. Lijkt op huilen, hele bed door kruipen, maar niet echt wakker. Ik heb het idee dat het net als bij volwassenen verwerking van de dag is..
Het is inderdaad op 2de kerstdag begonnen. Idd een drukke kerst gehad. Allebei de dagen weggeweest en veel prikkels. Ik had inderdaad ook al zitten denken dat het een en ander met elkaar te maken zou kunnen hebben. Ik hoop dat ze het snel een beetje kwijt zal raken want met Oud en Nieuw zijn we ook weer de hort op pfff
Ja zeker onze dochter heeft het ook een paar x gehad, dat ze helemaal overstuur in haar bedje lag en te huilen. We kregen haar niet 123 wakker, ze lag echt vast te dromen. Toen ze wakker werd en ons zag was het weer goed. Dit was na een paar drukke dagen. Ze zeggen indd wel eens als een kindje teveel impact heeft gehad in een dag ze erover gaan dromen.
Ik weet het wel zeker! Ons dochtertje heeft voor sinterklaas 'nijntje verstopt' gekregen. De nacht daarna werd ze wakker en maar steeds zeggen 'nijn, nijn, stopt!' Dus ik denk dat ze in haar droom ook op zoek is geweest naar nijn Ook is ze wel eens overstuur wakker geworden en dan duurde het ook wel even voor ze weer gekalmeerd was, denk dat ze dan een minder leuke droom had
Komt ieder geval bekend voor als ik jullie reacties lees. Ik ben benieuwd hoe het komende nacht zal gaan. Morgenavond zijn we ook weer weg en nieuwjaarsdag is ook weer druk pfff Ben blij als die drukte weer eens voorbij is en meissie wat lekkerder kan slapen want is voor niemand leuk op deze manier.
Ons meisje (bijna 15 mnd) doet precies hetzelfde. In eens hysterisch huilen en als ik haar oppak merk ik ook dat ze alleen maar wil slapen. Ik denk ook de drukte van de afgelopen dagen in combinatie met een sprong. En er komen ook nog eens 2 kiezen door, arm moppie
Onze kleine droomt vanaf een maand of 9 thans dat ik het merk. Hij jammert dan in zijn slaap en we moeten hem echt wakker maken voor hij bijtrekt. Als hij eenmaal even wakker is slaapt hij daarna wel weer gelijk in.
Ja hoor, mijn meisje droomde met drie maanden al heel zichtbaar. Dat kon ik aan haar zien en horen. Zo verwerken ze de dag