Hoi hoi dames, Helaas ben ik al aardig wat rondes verder. Ook al echo's etc gehad. Mijn cyclus loopt redelijk constant en voel vaak mijn eisprong. Ik heb een tijd ov testen en temp gedaan maar kan er bijna de klok op gelijk zetten dat ik mij deze dwanghandeling bespaar. (In de hoop dat ik er minder mee bezig zou zijn) nu hoorde ik van iemand iets over conceive plus. Heeft iemand hier ervaring mee? Zou dit daadwerkelijk zin hebben om te gebruiken en meer kans geven op een zwangerschap? Uiteraard verwacht ik geen wondermiddel.,,, maar wie weet zijn er goede (of slechte) ervaringen....
Bij ons heeft het niets gedaan. Heeft ruim een jaar geduurd voor ik voor het eerst zwanger werd en hebben denk ik zes maand conceive plus gebruikt. Ik ben nu voor de derde keer zwanger geraakt zonder( helaas 2x een vroege miskraam).
Heb het ook net gekocht... Maar meer omdat ik na de curettage m'n ei slecht herken en veel minder slijm heb.. en dus droger ben.. en soms helaas blijf. Gewoon glijmiddel mag niet.. speeksel zou ook niet zo slim zijn? Dus de consieve plus gekocht. Niet het idee dat het deze ronde heeft geholpen.. volgens mij word ik elk moment ongesteld.. maargoed. Heb het dus meer voor de 'glij'..
In de laatste ronde (2e IUI) hebben we voor het eerst regelmatig Conceive plus gebruikt. Het zou zomaar kunnen dat het positief heeft meegewerkt (in de zin van dat er al perfecte zaadjes klaarlagen), maar dat weet je natuurlijk nooit
Hier in de 3de ronde beginnen gebruiken.. In combinatie met tarwekiemolie en ik werd zwanger. Dus ik ben er zeer over te spreken
Hier bij de 1e gebruikt, nadat ik ergens las dat speeksel niet zo goed was 🤔 Toen we dat gingen gebruiken was het de 2e ronde raak.