Hallo dames, Waar hebben jullie het wiegje gekocht? Ik vind het aanbod in de winkels Babypark, Babydump en Prenatal erg mager. Ikea ook niks leuks te vinden. Op internet vind ik wel leuke maar ik weet niet op die sites betrouwbaar zijn en ik kan de kwaliteit niet beoordelen. Ik zoek een wit wiegje met een standaard matrasmaat 80x40. Met wieltjes en schommelfunctie heeft de voorkeur. Op internet zie ik veel 90x40 matrasmaat, Zijn hier ook standaard matrassen voor te koop? Of moet je er dan eentje op maat laten maken? Wie heeft er tips / ervaringen van webwinkels of gewone winkels?
Deze heeft geen wieltjes/schommelfunctie, maar is wel heel praktisch omdat hij is om te bouwen to cosleeper . Baby wieg wit De schommelwiegjes hebben idd vaak een maat van 90x40.
Babysuperstore heeft mooie wiegjes en niet duur. Goede kwaliteit. Bijde kindjes hebben er hier in geslapen
Als je mulit functioneel wil is dit een aanrader (ik heb hem ook ) wiegje dat kan gebruiken als co-sleeper in het begin, kan op wieltjes en als schommelwieg. beddegoed en alles zit erbij. Daarna zelfs als bankje te gebruiken (zie alle foto's) en babywalz is echt wel een betrouwbare site ROBA Babybedje "4-in-1" met trappelzak - online bestellen! - babywalz
Kom ik weer met mijn link: www.zombee.nl. Schommelwiegje in de maat 40x80. Hou er rekening mee dat die niet zo lang mee gaan. Mijn zoontje is morgen vier maanden en hij past er bijna niet meer in.
Wij zaten op deze site te kijken; http://www.mamaloesbabysjop.nl/babykamer/wiegjes/zollner.html Wij hebben toch eentje via mp kunnen vinden. Er staat inderdaad weinig op mp en als ze er al op staan zijn ze snel weg. Dagelijks even checken kan helpen om een wiegje bij jou in de buurt te zoeken.
Ik wil er ook best een eindje voor rijden, maar ze zijn idd erg snel weg op MP. Ik zal de site maar eens goed in de gaten houden.