Hè meiden, Ik moet me zondagavond melden in het ziekenhuis en zal dan dmv tabletten worden ingeleid. Dit ivm zwangerschapssuiker en mijn kindje groot geschat wordt. Ik zal s'avonds mijn eerste tablet krijgen en 6 uur later nog 1. Daarna zal ik aan het infuus gaan. Nu het dichterbij komt vind ik het super spannend worden en ben eigenlijk wel benieuwd of er meiden zijn die ook bij de eerste twee op de natuurlijke manier zijn bevallen en bij de derde ingeleid. Graag hoor ik jullie ervaring.
Ik lees even mee, deze keer wordt ik ook ingeleid. Bij mij is de eerste na een spontane start ook geholpen en de tweede niet. Ik vond het wat heftiger maar allebei wel heel goed te doen. Hoe gingen je andere bevallingen? Misschien is dat een duidelijker leidraad? Succes iig!
Mijn eerste was een drama omdat hij te groot was. Wel spontaan begonnen met 40 weken. Is er uiteindelijk uitgetrokken met tang. Mijn 2e was appeltje eitje maar is wel alweer 7 jaar geleden. Geen idee of dat wat uitmaakt.
Ik ken alleen maar om ingeleid te worden, ik zou niet weten wat normaal bevallen is, ik vond het reuze meevallen, de eerste was zwaarder omdat alles nog dicht zat , de tweede was echt piece of cake (dik half uur pijn) en ja de derde zie ik wel weer, ik verwacht weer inleiding dan kan het alleen maar meevallen (alhoewel ik inleiden wel weer prettig vind omdat ik dat ken zeg maar)