Poe... al een tijdje naar uitgekeken om dan ook eindelijk tot dit forum 'te behoren'. En 12-12 is ons mupke dan 2 jaar geworden! En zoals de spreekwijze 'twee is nee' al zegt.... meteen een omslag in gedrag. Een echte peuter nu! De dame heeft in een paar dagen al meer in de hoek gestaan dan in de hele tijd ervoor. Wel maar kort natuurlijk, de bedoeling is haar al snel duidelijk Wat worden ze toch snel groot zeg...
Dank je. Wat heb je trouwens een mooie zin in je handtekening Tompoes Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. Wauw....
Ah gaat zo snel morgen nou ja over 2 uurtjes is ze ook 2 En zit al paar maandjes in de nee fase hopelijk gaan komende 2 jaar niet zo snel moet er nog niet aan denken dat ze naar school gaat
Welkom bij de club hihi Onze dochter is vorige week vrijdag ook 2 geworden en gelijk vol op peuter. Moet er wel om lachen dat ze overal nee opzegt maar het eigenlijk helemaal niet zo bedoelt
Zo'n leuke leeftijd. Gister zat ze samen met haar zusje van 10 maanden te kie-ke-boe-en achter de bank hihi. En je maar afvragen waar komt dat gegiebel vandaan. We gaan volgende maand kijken om haar naar een peuterspeelzaal te brengen. Tot nu toe heb ik oppas aan huis gehad, wat andere kindjes zou leuk zijn voor haar.
Mijn kleine meid gaat 2 dg naar kdv en ze vind het echt leuk met andere kindjes te spelen.Voel mij nu eindelijk niet meer zo schuldig als ik haar weg breng,