Ik vertelde het net aan mijn man, hij was hoogstverbaasd! En dat terwijl ik zwanger ben en hij mij kan aansteken, want de vaccinatie heb ik nog niet en voor het werkt zijn we een paar weken verder!
Zijn er ook al dames die de M griepprik gehaald hebben vanaf 14 week? Die bijwerkingen gehad hebben? Lees voornamelijk over vrouwen die rond de 24,25,26 week zijn..
Ik denk niet dat je andere bijwerkingen van die prik hebt als je korter of langer zwanger bent? Ik ben er een beetje hangerig van. Maar goed, daar vroeg je niet om
oke en heb je verder nog ergens last van (gehad?), had ook al de info lijn gebeld maar die weten nog niks over bijwerkingen vanaf de 14e week.. Vind het toch nog een beetje eng omdat ik nog niet zo ver heen ben... Maar heb nog wel een zoontje van 2,5 lopen..
Update-je: Vanochtend de VK gebeld. Volgens haar zat ik net op de grens van wel/niet inenten. Er komen meerdere "prikrondes" en ze raadde aan om er zeker gebruik van te maken.
Ik denk dat het advies wel zal veranderen ja, ik ben vanmorgen vergeten te bellen naar de h.a voor de prik, was weer in slaap gevallen....
kelly ik had nergens last van alleen spierpijn omdat ze het in je spier prikken. Ik was niet eens hangerig. Sterker nog heb dezelfde avond nog 3 wasmanden weg staan strijken. Houd wel je arm goed in beweging en laat ook bij voorkeur prikken in de arm die je het meest gebruikt dan heb je de minste kans op spierpijn. Maar ook ik was al 25 weken toen ik de prik kreeg maar ik denk niet dat de bijwerkingen anders zullen zijn in een vroeger stadium.
Ik heb hem gisteren met mijn zoon gehaald,heb wel een behoorlijke zere arm en er zit een harde schijf op. Mijn zoon lijkt minder last te hebben....
Hier ook geen enkele last van de prik, tot nu toe. Mijn vrouw is ook al 25 weken en heeft dinsdag de prik gehad. Wat je nu kunt zien zijn natuurlijk alleen de korte termijn effecten, maar goed, so far so good...
Even wat luchtigs hoor: Bekijk bijlage 27834 Fokke en Sukke hadden wel wat bijwerkingen Nou ja, we hopen dat het echt allemaal broodje-aap verhalen zijn en het allemaal goed komt met iedereen!
Ik vind ze ook leuk, de vorige die je had geplaatst heb ik ook nog doorgemailt, en ik mail nooit wat door verder
Pff nou ik weet echt niet of ik me nou moet laten inenten of niet. Lees er wel veel over maar vraag me toch af of het nu nog "zin" heeft omdat ik al bijna 36 weken ben. Heel erg moeilijk....
De mevrouw van de GGD die ik van de week sprak dacht van wel, je baby krijgt zo toch antistoffen mee, waardoor die weer minder kwetsbaar is als 'ie is geboren. Juist over een week of 4 zal de griep in het beste geval nog wel niet helemaal verdwenen zijn. Als de baby na 23 november wordt geboren is ook nog niet duidelijk wat ze dan doen met huisgenoten. Krijgen die nog een vaccin? En wanneer dan? Het duurt dan ook nog weer enige tijd voor het vaccin werkt...
Kunnen we niet met heel Nederland een fatsoenlijke informatie avond op tv krijgen? Ik vind deze onduidelijke informatie echt slecht en een informatielijn met studenten die voorgekauwde informatie oplezen niet echt informatief. ik begin me steeds kwader te maken.
Ik heb die persconferentie niet gezien, maar wel dat programma met die huisarts die antwoord gaf op allerlei vragen, iets van RTL Z ofzo? Dat vond ik wel een duidelijk en informatieve uitzending.
Die huisarts die dus ook in de gezondheidsraad zit bedoel ik dus, want er zijn zoveel huisartsen natuurlijk
Volgens mij zat deze in RTL-Z ja, heb ik ook gezien. Deze man zat later ook in editie nl, waarin de verslaggever een inenting wilde,maar bij deze man kreeg ie 'm mooi niet, die hield zich aan de regels.
Ik heb gister de spuit gehaald voor de mexicaanse griep. Maar volgens mij is er nog veel onduidelijkheid over, ook bij de dokters... Wij hebben dus een dockhterje van 3 weken, dus mogen wij ingeent worden. Mijn vriend en ik zitten allebei bij een andere huisarts hier in het dorp. Ik kreeg de spuit gister zonder problemen, mijn vriend is vanmorgen bij zijn huisarts geweest en die krijgt de spuit niet, die moet wachten tot hij een oproep krijgt.... vreemd toch???? en ik moet na 2 weken terug voor de 2de spuit, en mijn schoonmoeder na 4 weken... Op internet lees ik dat er minimaal 3 weken tussen de 1ste en 2de moet zitten, dus wat klopt er nou???????????? Vreemd allemaal!