hoi allemaal, ik wil zondag of volgende week woensdag met mijn meisje (4 jaar) naar de bioscoop gaan, twijfel alleen zo naar welke film ik toe moet met haar. ik twijfel tussen: Coco, Ferdinand & Diep in de zee. ben jij met je kind(eren) naar 1 van deze films geweest?! wil je dan laten weten hoe hij/zij de film vond.. alvast bedankt.
Ja naar coco. Mijn oudste 2 vonden het erg leuk, maar mijn jongste 5,5 vond hem nog best lastig. Hii heeft zich wel vermaakt hoor, daar niet van.
Wij zijn naar ferdinand en diep in de zee geweest. Ferdinand vonden wij veel leuker dan diep in de zee. Mij lijkt coco ook heel leuk. Daar wil ik met mijn jongens ook nog wel heen! Als ik dan zou kiezen zou ik of ferdinand of coco kiezen! Maar het zal hoe dan ook een leuk uitje zijn veel plezier
Wij zijn bij Ferdinand en coco geweest. Ferdinand vond mijn dochter van 6 erg leuk, heeft zich rot gelachen. Coco vond ze eigenlijk nog best een beetje spannend, al zal ze dat zelf niet zeggen. Ze heeft het grootste deel van de film spelletjes op mijn telefoon zitten doen. Ik zou dus voor Ferdinand kiezen....
Hier Ferdinand en Coco gezien met mijn kids van 7 en 9 . Op t einde bij Coco begon mijn oh zo gevoelige ventje te huilen en wilde de zaal uit omdat hij t zo spannend en zielig vond. Dus voor een 4 jarige zou ik eerder naar Ferdinand gaan dan naar Coco. Ferdinand is echt leuk
Thnxx allemaal! Ik ben met mn meisje naar Ferdinand geweest, ze vond hem geweldig.. @Beheer Dit topic mag wat mij betreft gesloten worden.
Zoontje heeft coco gezien Was niet zozeer eng maar het dood gaan en skelet worden heeft diepe indruk gemaakt Ferdinant vond hij wel zielig met de vader die dood ging slachthuis enzo Dus ik stem diep in de zee