Hallo, Voor een meisje heb ik de naam Madée in mijn hoofd. Wat vinden jullie van deze naam? En wel of geen streepje op de e? Dank!
ik zou niet weten hoe je het uit zou spreken. made madee maade maadee Nee vind het geen leuke naam, maar jullie moeten het zelf een leuke naam vinden das het belangrijkste
Ale antwoord op je topic titel, nee ik vind hem niet leuk. Al is dat natuurlijk onbelangrijk, want het is jullie kind. Dus als jij hem echt super leuk vindt, natuurlijk doen!!
Best leuk. Wel met streepje. Het voegt inderdaad niet veel toe qua uitspraak maar het hoort er wel bij, net als bij Renée.
Leuk en met streepje! Ik had de naam ook op mijn lijstje staan (voor een hopelijk volgende zwangerschap), maar helaas vindt mijn vriend het geen leuke naam.
Niet mijn smaak, maar ik vind het geen lelijke naam hoor. Als jij het in je hoofd hebt lekker doen, ik heb ook namen in mijn hoofd die veel mensen niet leuk vinden.
Jahoor, prima naam! In hou zelf wel van een beetje uniek maar niet te gezocht dus daar valt deze voor mij onder.