Na de geboorte van je kind opeens heel veel zin in...(etenswaren)

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Nora1983, 17 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hoi!
    de meeste vrouwen krijgen tijdens hun zwangerschap zin in andere etenswaren. Ik heb het ook gehad; cassisranja, paprika chips, etc.
    Maarrrr, ik merk dat ik na de geboorte van onze dochter(nu alweer 2,5 jaar geleden), zin heb in dingen waar ik vóór haar geboorte niet om stond te springen; ik kan me bv volvreten met huzarensalade of rundvleessalade. Lekker op brood!!! Eerder gruwelde ik van dat spul! Oja, en heel vreemd; ik eet nu augurkjes, zo uit de pot, gewoon omdat ik daar zin in heb:( Vreemd he, normaal zou je die eten als je zwanger bent....
    Herkenbaar??? wat lusten jullie nú wel en voordat je kids had niet??

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Diepvries pizza...die at ik voordat ik zwanger werd weleens af en toe...en tijdens mijn zwangerschap van de 2e at ik die om 8 uur in de ochtend al...en dat weken lang...vooral in de eerste 16 weken. Ik was super misselijk maar een diepvriespizza kon ik dus gewoon eten...heel bizar

Nu eet ik ze echt nooit meer...moet er ook niet aan denken om er ooit nog 1 te eten...

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Havermout. Ik had nog nooit van mijn leven havermout gegeven totdat ik tijdens mijn zwangerschap dacht, hmm dat lijkt mij wel wat. En nu ontbijt ik er nog steeds elke dag mee. Sterker nog, ik heb 's avonds al zin in mijn ontbijt haha.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja dat effect heeft havermout ook op mij...ha ha

Ik maak altijd mijn ontbijt met havermout in de avond ( overnight) en kan me dan al verheugen op de ochtend :D

5. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Ik ook! Mooi he, terwijl ik vroeger slecht ontbeet. Sla nu nooit over :)

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ik moest mezelf ook altijd wel dwingen in de ochtend. Een boterham met jam werd het meestal.

Maar Havermout...echt heerlijk.

Ik maak het altijd met avocado en lijnzaad voor in de ochtend....echt heerlijk.

7. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Ik heb dat met snack! we aten vroeger heel weinig patat enzo
    maar tijdens mijn zwangerschap en nu nog steeds heb ik best wel vaak trek in vette hap!

8. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Lust nog steeds graag koude chocomel!
    Ik hou niet van sapjes en maar ik was voor mijn zwangerschap verslaafd aan pickwick citroen ijsthee. Ik vind het nu niet meer te drinken,2 jaar na dato baal ik er nog steeds van :x:x:x:x

Deel Deze Pagina