Een bult en deuken bij mijn navel

Discussie in 'Gezondheid' gestart door nijntje op de mac, 24 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje op de mac

nijntje op de mac Actief lid

20 jun 2009
    388
    0
    0
    Er is weer een nieuw kwaaltje opgedoken... Van de week heb ik mega hard zitten lachen om een YouTube filmpje en nu heb ik pijn achter mijn navel, niet de huid maar de spieren. Rond mijn navel lijkt het alsof mijn spieren uit elkaar zijn geweken, je kan het heel ver induwen, een soort kuil. Rond die kuil voel je de rand van mijn buikspieren. En net achter mijn navel zit een harde bult. Het doet vooral pijn als ik mijn buikspieren aanspan, bijv op het toilet... Is dit normale navelpijn? Ahhh ben d'r Nu wel een beetje klaar mee hoor...

2. patriciaax3

patriciaax3 Actief lid

20 nov 2009
    354
    0
    16
    ik herken het niet, maar het klinkt niet fijn!
    succes ermee iniedergeval ;)

3. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Ja herkenbaar, mijn verloskundige had er een naam voor, maar die weet ik natuurlijk niet meer.. ( heb je lekker veel aan he.. ) oh wacht.. diastase was het. Belangrijk was om vooral mijn buikspieren zo veel mogelijk te ontzien. Weet natuurlijk niet of het het hetzelfde is, maar zo klinkt het wel

4. nijntje op de mac

nijntje op de mac Actief lid

20 jun 2009
    388
    0
    0
    Thanx! ik heb even plaatjes gekeken op google en gelukkig ziet dat er niet zo uit als dat wat ik heb... Bij mij zie je geen bult maar je voelt het wel duidelijk. Je ziet wel dat mijn buikspieren een beetje uit elkaar wijken, je ziet een soort 'middenspoor' over mijn buik lopen, lekker vaag dit :)

Deel Deze Pagina