haha dat is ook lekker toevallig!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zonne bloem, 6 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    ik ging vandaag naast de boodschappen ook ff babyvoeding halen (en praat me niet over de boodschappen en de enorme drukte !!! grrrrrrrr moest op gegeven moment met wat klene boodschappen die nog best zwaa waren in de arm richting auto lopen nog best stukje want tsja alle parkeerplekken waren vol..!)

maar goed wij moesten hypo allergene voeding...
    gezien grote prijsverschillen en vaak tevreden mense over kruidvat wilde ik kruidvat

maar kon toen niet uitvogelen of er hypo allergeen van bestond en geen persoontje bij kruidvat die t mij toen kon vertellen

ik heb het toen hier gevraagd en ook de advieslijn van kruidvat voedingen gebeld!

extra care moest ik hebben

kom ik vandaag bij kruidvat, hebben ze blijkbaar nieuwe verpakkingen...

staat er nu op

extra care H.A.

hahahahaha dus ik tege die cassiere, tsjeeee kruidvat weet ook nie wattie wil eerst vinden ze t misleidend (dat vertelde de man aan de telefoon mij toen!)
    en nu staat dit erop!

jaaa zei ze, ze werden zo vaak gebeld en er werd zo vaak gevraagd naar hypoallergeen
    dat t ze handiger en duidelijker leek het er maar op te zetten :D

hahaha nouja zeg, een week geleden stond ik er en NIEMAND die mij kon vertellen hoe of wat
    die man aan de lijn heeft ook nooit nieuwe verpakkingen genoemd
    en nu staat t er gewoon op :D:D

2. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    och, hou op over kruidvat pfff haha

3. niekenie

niekenie Actief lid

29 feb 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    Heb zelf bij kruidvat gewerkt ,maar sta nu op ziekenkas .
    Wij hebben daar zoveel producten en kunnen onmogelijk alles van alles weten .
    Als er een klant bij mij kwam en ik wist iets niet probeerde ik het in ieder geval uit te zoeken ,of het aan een collega met kinderen vragen ,maar zou nooit iets aansmeren aan een klant gewoon maar voor verkoop te hebben!
    Niet iedereen over de zelfde kam scheren dames!

Deel Deze Pagina