Afgelopen 4/5 februari heb ik mijn vruchtabre periode gehad, afgelezen van gebruikte ovulatie testen. Dat is nu 10/11 dagen gelden. Vanmorgen heb ik een CB zwangerschapstest gedaan omdat mijn nieuwsgierigheid te groot werd De test was alleen meteen negatief, zelfs niet eens een heel licht streepje ofiets :x. Zou het kunnen zijn dat ik dan toch te vroeg heb getest? Ik zelf heb er weinig vertrouwen in dat ik over 3 dagen ineens wel een positieve test zou hebben. Op zn minst zou de zwangerschaps test die ik vanmorgen heb gedaan toch wel iets van een heeeeel licht streepje aan moeten geven dan toch?
Het kan ook zijn dat de cb net iets meer hcg nodig heeft? Ik geloof dat de kv 2v5 gevoeliger is S6 in ieder geval!
Ik zou ook een kv 2v5 gebruiken. Alles kan nog trouwens hoor! (hoewel ik me wel kan voorstellen dat de moed je in de schoenen zinkt als je negatief test, dat zou ik zelf ook hebben...) Ik had de laatste zwangerschap op 10 dpo nog geen streep (en boos dat ik was!!! :x)en op 11 dpo wel... Kan ook zijn dat je morgen wel positief test! Succes!!
Heb vandaag toch maar even die kruitvat 2V5 gehaald en daar ook mee getest maar helaas was ook deze negatief. Ik probeer het over 2 dagen nog eens, wie weet ben ik dan toch iets te vroeg gaan testen...