Ik word hier helemaal gek van onzekerheid!! Nu al vanaf vorige week vrijdag middag lichte (tuur)streepjes op mijn zwangerschapstesten. Wat op zich al vreemd is aangezien ik volgens de gym dit weekend pas ongesteld moet worden. Heb me half al bij het feit neergelegd dat dit waarschijnlijk als het een zwangerschap is hij niet goed zal gaan. Ook heb ik nergens last van mn tot kwaaltjes. Toch blijven testen, bedoel een mens mag altijd hopen en als hij negatief zou zijn geworden dan is het ook duidelijk. Dus vanmorgen weer een test gedaan en nu is hij toch donkerder aan het worden. Eigenlijk maak ik mezelf ook gek pffffff hopelijk of snel een knaller of ongesteld want zo in onduidelijkheid is niet grappig! Eerste is de test van vrijdag 24-11, de 2de is van maandag 27-11 en de laatste van vanmorgen.
Pohhhhhhh moeilijk. Er is duidelijk iets gaande bij je, misschien maak je gewoon traag hcg aan. Misschien eens in de middag testen, sommige mensen hebben ze duidelijker in de middag ipv ochtend. Ik ga duimen voor je in ieder geval.
Dank je! Ik hoop zo dat ik op pakjesavond een mooi kadootje met een knaltest aan mijn vriend kan geven. Al weet ik niet hoelang ik het nog volhoud om er niks van te zeggen, hebben totaal geen geheimen voor elkaar dus dit valt niet mee!
Bij zulke lichte testen, reageert de clearblue nog niet positief. Ik weet t ook niet zo goed, t loopt wel op, maar wel heeeel traag. Ik hoop dat je snel een duidelijke test hebt!!
Nou vanmorgen toch weer een mooie streep, is hij voldoende opgelopen? Vandaag is mijn nod en ik ben nog steeds sceptisch, mijn vriend inmiddels op de hoogte gebracht en die heeft er het volste vertrouwen in.
Als je die eerste twee testen nu eens wegdenkt? Moet eerlijk zeggen dat ik daar niks op zag. Hij is nog wel wat licht voor nod, maar dat komt wel vaker voor. Ben benieuwd hoe dit afloopt!
UPDATE!!! maandag en dinsdag flink bloedverlies gehad. Dinsdagmiddag ineens over. Woensdag middag wat rose afscheiding dus ben uitgegaan van een miskraam. Maar ivm de langzaam oplopende testen al een week lang toch door blijven testen omdat ik bang ben voor een bbz. Nu ineens deze flinke oploop, ik weet even niet wat ik ervan moet denken...... Van boven naar beneden woensdag, gisteren en vandaag:
Zo, een stuk beter dan je eerdere tests! Had daar eigenlijk geen vertrouwen in. Zou ook even een afspraak maken om te kijken
Kon 15 december al terecht voor een vroege echo, deze afspaak had ik al staan om te kijken of ik schoon was of ivm bbz. Ik ben ff helemaal van mn stuk. Morgen es een test doen met ochtend urine.
Ik zou zeker eerder langs willen. Je hoor bij een bbz heel vaak dat bij bloedverlies de testen ineens oplopen.