Ze zei dat ze voor die tijd toch niks kon zien uitgaande van mijn laatste menstruatie zou ik de 15de rond de 6 weken zitten. Word hier wel een beetje angstig van moet ik zeggen dames.....
Je hoeft niet bang te worden, alleen zou verwachten dat ze wat eerder tijd voor je zouden nemen wanneer er kans is op een bbz oid. Als je ongerust bent, lekker weer aan die telefoon hangen met ze Zou ik wel doen
Ik moest bellen zodra ik last kreeg van mn schouder?? En als ik hele erge buikpijn of veel bloedverlies kreeg. Tot nu toe voel ik me prima. En dank je voor het meekijken/meedenken allemaal.
Plotse pijn aan de schouder kan wijzen op een acute bloeding bij bbz. Moet je maar eens googelen. Vandaar dat de vk dat zegt! Hoop voor je dat toch gewoon alles goed zit!
Wauw wat een oploop inderdaad. Hoe het goed in de gaten en niet twijfelen als je ergens last krijgt (‘nou ik wacht het weekend wel af’). Nu gebeuren bloedingen vaker tijdens een zwangerschap. Dus het kan zeker ook zijn dat het gewoon goed zit natuurlijk
Klopt ja dat moest ik ook, bij mij waren ze net optijd gelukkig. Luister naar je lijf en bij twijfel bellen tot je n ons weegt. Succes en rustig aan maar
Ik zal zuinig op mezelf zijn! Nog nooit zo nieuwsgierig geweest naar een echo!!! Dit gaat echt de traagste week ooit worden
Geen Kruidvat meer in huis dus die komt morgenvroeg maar dit zijn de action testen van gister en vanmorgen. Wel weer een beetje roze afscheiding maar ik ben ook vreselijk verkouden en hoest zo erg dat mn ribben nog net niet gekneusd zijn en mn buikspieren voelen alsof ik 1000 situps heb gedaan. Zou dat dan kunnen komen door de druk van mn gehoest?
Nou nog steeds bruinverlies en de test is opgelopen maar ik vind niet echt veel. Pfffffffff nog 5 nachtjes slapen en dan weet ik eindelijk wat er nu toch in godsnaam aan de hand is
Misschien zijn je eerste tests niet van een zwangerschap geweest, maar volgens mij kom je verder ook lastig uit. 30 november was het streepje aardig te zien, als dat lh zou zijn geweest zou je nu 8/9 dpo kunnen zijn? Daar is het streepje dan weer te donker voor lijkt mij. Wellicht is je ei meteen de 30e gesprongen, en zit je nu dan op 10dpo?
Nou het vreemdste eraan is is dat de 17de nov mijn bloed is geprikt en de uitslag was dat ik of vlak voor of vlak na mn eisprong zat. En mn hcg was toen onder de 5. Op de 27ste heb ik nog een echo gehad en daar zag alles er rustig uit en was het baarmoederslijmvlies goed dik, wat een zwangerschap of een aankomende menstruatie zou kunnen betekenen. En het 1.5 dag bloedverlies op 4 en 5 dec was veel en helderrood met buikpijn maar wel zonder stolsels. Na die bloeding zijn mn testen pas echt op gaan lopen terwijl ze vanaf maandag 27 nov licht positief waren maar t/m de bloeding heeeeeeeeel langzaam opliepen. Ik snap er echt helemaal niks van!!!!
Ik dacht daar ook al aan. Ik heb al eens een knaller gehad bij een zwangerschapstest en een positieve ovulatietest
Gek verhaal. Ik volg dit even, aangezien ik zelf ook met een vreemd test verhaal zit wat hier wel op lijkt ( Muv bloed verlies en pijn)
Inmiddels al een paar dagen geen bruinverlies en net uit nieuwsgierigheid nog een testje ertegenaan gegooid, onderste van zondag10-11 en bovenste net gedaan. Nog 2 nachtjes slapen, wat gaat de tijd langzaam en wat ben ik nerveus zeg. Ik hoop zo dat alles er toch goed uitziet maar kan het gevoel niet van me afzetten dat er iets niet klopt. Vrijdag weet ik eindelijk wat er aan de hand is.....